Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- بانک‌ها درپي جديدترين تحريم ايران از سوي آمريکا بيانيه مشترکي منتشر کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، درپي تحريم اخير سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از سوي آمريکا، بانک‌ها بيانيه مشترکي منتشر کردند که متن آن به شرح زير است:
نظام جمهوري اسلامي، نظام ارزشمند مقاومت متکي به مکتب الهي و ارزش‌هاي انساني است که در برابر دشمنان صف کشيده مردم شريف ايران اسلامي از آرمان‌هاي خود با قدرت دفاع مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بي شک، يکي از ارکان اصلي مقاومت در طول عمر با برکت نظام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است که به تعبير امام راحل «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».
اکنون که رژيم مستبد آمريکاي جهانخوار به عنوان دشمن قسم خورده اين مرز و بوم، به دليل شدت عصبانيت از ناکامي‌هاي متعدد در رسيدن به اهداف شوم خود، از آخرين تير‌هاي ترکش خويش استفاده کرده و با نابخردي تمام و زير پا گذاشتن تمامي قوانين و مناسبات بين المللي، نهاد رسمي و ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را در فهرست جعلي و بي اعتبار تروريسم خود قرارداده است.
مديران و کارکنان نظام بانکي کشور که پيش از بسياري از سازمان‌ها، طعم ناگوار محدوديت‌هاي ظالمانه و تحريم‌ها راه حتي در انتقال کمک‌هاي مردمي ايرانيان خارج از کشور و انسان دوستانه دنيا به سيل زدگان حادثه اخيره چشيده و عليرغم تمامي محدوديت‌هاي بين المللي تلاش کرده تا نقش گره گشايي از مسائل اقتصادي و گردش مالي کشور را با تمام توان ايفا کند.
اقدام اخير دولت و رژيم ستمگر آمريکا را محکوم کرده و حمايت کامل خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و نقش موثر و سازنده آن در برقراري امنيت و آرامش کشور و منطقه، اعلام داشته و مزيد توفيقات فرماندهان و نيرو‌هاي ايثارگر سپاهي تحت فرماندهي مقام معظم رهبري و فرمانده معزز کل قوا را از خداوند متعال خواستار است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بيانيه ايران آمريکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه

به گزارش همشهری‌آنلاین، رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه خوشبختانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات اشراف اطلاعاتی خوبی در استان کرمان بر مسائل مختلف امنیتی دارند، گفت: دستگاه قضایی استان همواره حمایت و پشتیبانی از نهادهای اطلاعاتی و امنیتی را در دستور کار خود قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در جمع پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان اظهار کرد:خوشبختانه تعامل، همکاری، هماهنگی و هم افزایی خوبی بین جامعه اطلاعاتی کشور وجود دارد و بایستی این ارتباطات روز به روز تقویت شود.

وی با اعلام اینکه سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان جز رده‌های موفق در کشور است، عنوان کرد: بسیاری از مردم و مسئولان از اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بدلیل محرمانه بودن مطلع نمی‌شوند، اما همواره ما و مردم قدردان اقدامات شبانه روزی و مجاهدت‌های خاموش شما سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت جامعه هستیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:دشمن همواره بدنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و تلاش می‌کند در شرایطی که توان حمله نظامی مستقیم به کشور را ندارد از طریق تقویت و تجهیز گروهک‌های ضد انقلاب و تروریستی در کشور ایجاد ناامنی کند و این کار سیستم‌های اطلاعاتی وامنیتی را دوچندان می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی به جنایت دلخراش گلزار شهدای کرمان اشاره کرد و خاطرنشان کرد:طی یک سال اخیر با اقدامات به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه و اداره کل اطلاعات استان چندین تیم تروریستی در استان کرمان مورد ضربه قرار گرفته اند و قبل از هرگونه عملیات تروریستی عوامل ناامنی شناسایی و دستگیر و تیم‌ها متلاشی شده اند. اما باید تلاش کنیم حتی یک مورد اقدام ناامنی نیز در استان و کشور صورت نپذیرد.

وی به سالروز فرمان حضرت امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از ماندگارترین تصمیمات امام راحل (ره) دستور ایشان مبنی برتشکیل سپاه پاسداران بود و امروز پس از چند دهه شاهد برکات این تاسیس ماندگار هستیم و مردم به خود می‌بالند که چنین سپاه مقتدری در کشور وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی تصریح کرد:سپاه پاسداران امروز تنها در بخش نظامی در اوج اقتدار نیست بلکه شاهد اقدامات بسیار بزرگی از سوی سپاه در زمینه‌های مختلفی از جمله محرومیت زدایی و سازندگی در کشور هستیم.

وی گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با دشمن هیچ ابایی ندارد و عملیات غرور آفرین نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی حاوی پیام مهمی به کشورهای منطقه و جهان بود و آن اینکه ایران اسلامی در تامین امنیت شهروندانش باکسی مماشات و تعارف ندارد و دشمنان ما این پیام را دریافت کرده اند و قطعا محاسبات دنیا از این پس تغییر خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: اقدامات اخیر نیروهای مسلح موجب تقویت انسجام ملی در کشور شده است و باید از این فرصت در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم بهره برد.

وی با بیان اینکه همانگونه که نیروهای مسلح ما در عرصه عمل افتخار آفرین هستند، افزود:در عرصه اطلاعاتی نیز نیروهای امنیتی ما در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در حال مبارزه با سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای متخاصم هستند.

صدور آراء قاطع از سوی قضات موجب ایجاد امید در جامعه می‌شود

رئیس سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان نیز در دیدار با رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دستگاه قضایی همواره به ما در انجام ماموریت‌ها کمک کرده است و نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت آمیز بودن کارها داشته است.

وی اظهار کرد:در پرونده‌های امنیتی و بزرگ صدور آراء قاطع از سوی قضات شجاع و انقلابی استان کرمان موجب ایجاد امید در جامعه و انگیزه برای همکاران ما برای انجام سایر ماموریت‌ها در سازمان اطلاعات سپاه استان می‌شود.

کد خبر 849450 منبع: میزان برچسب‌ها خبر ویژه تروریسم در ایران استان‌ کرمان اطلاعات سپاه

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است