Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای، ضمن محکومیت اقدام غیرقانونی رئیس جمهور منفور رژیم مستکبر آمریکا، در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مردم شریف قزوین دعوت کرد تا پس از اقامۀ نماز جمعه این هفته با شرکت در راهپیمایی، خشم و نفرت خود را از این اقدام ننگین اعلام کنند و وحدت و همدلی خود را با سپاه به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این اطلاعیه به شرح زیر است.

«بسـم الله الـرحمـن الـرحیـم»

سلام و درود خدا بر پاسداران سبز پوش جان برکف انقلاب اسلامی، این سپاهیان غیور و دلاور اسلام.

گرچه ترامپ شیطان صفت و دیوانه و دولت احمق‌تر از خودش به سپاهیان عزیز جسارت روا داشته و شخصیت ذاتی خود و خاندان بی هویتش را به سپاه غیور اسلام نسبت داده، اما حافظۀ تاریخی همۀ مردم فهیم و قدرشناس ایران، قدر پاسداران عزیزمان را به خوبی می‌دانند، سپاهی که ۴۰ سال قبل در خوزستان و تمامی مرز‌ها، لباس سبز رزم خود را به خون پاک مقدسشان آغشته کردند، تا ایران و ایرانی در صلح و امنیت باشد و امروز پس از ۴۰ سال مجاهدت و سازندگی، بازهم خوزستان و ایران اسلامی شاهد است، که خط مقدم خدمت را برگزیدند و لباس مقدس سبز خود را در سیلاب گل آلود برای خدمت به مردم معطر کردند.

ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی پس از اقامۀ نماز باصلابت جمعه این هفته، شکوه وحدت خود را با سپاه مقتدر و سرافراز به نمایش گذاشته و با حضور باشکوه و وحدت بخش خود در تظاهرات علیه اقدام ننگین رئیس جمهور منفور رژیم زیاده خواه امریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، فریاد 'ایران اسلامی یکپارچه سپاهی هستند' را سرخواهد داد تا خاری در چشم دشمنان کوردل این انقلاب باشد.

سپاه، پاسدار و مولود انقلاب است و تروریستی خواندن سپاه، این پاسداران عزت و شرف، توسط دولتی که خود بانی و حامی تروریسم در سطح جهان است، بیشتر شبیه یک شوخی احمقانه و در عین حال بازی با دم شیر است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از مردم متدین و شریف ایران اسلامی دعوت کرد تا درتظاهرات حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعلام نفرت و انزجار از اقدام سخیف طاغوت اعظم آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی که پس از اقامۀ نماز پرصلابت جمعه این هفته (۲۳ فرودین ماه) در مصلی‌های نماز جمعۀ سراسر کشور برگزار می‌شود، حضوری لحظه شناس و دشمن شکن داشته باشند.

این مراسم در قزوین، پس از اقامه نماز جمعه از مسجد النبی به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

 راهپیمایی حمایت از سپاه در قزوین برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع استان در سال جاری، گفت: خدای متعال شما را برای مهم‌ترین مساله زندگی دعوت کرده است تا حاجیان ما سرمایه‌های معنوی جامعه و برکات زندگی ما باشند.

وی اضافه کرد: روحانیت معظم، اساتید بزرگوار و روحانیون کاروان با دنیایی از تجربه در خدمت این همایش بزرگ و معنوی هستند، بنابراین اولین کار این است که آموزش‌ها و کلاس‌ها را جدی بگیرید، سؤال‌هایتان را بپرسید و خودتان را از نظر شناخت و معرفت نسبت به کاری‌که می‌خواهید انجام دهید تقویت کنید، حتی اگر لازم شد قبل از اینکه از ایران حرکت کنید، از کتاب‌ها و جزوه‌های موجود بهره‌مند شوید.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه برای زائران باید نماز جماعت و حضور در مساجد مهم باشد، ادامه داد: شما اکنون می‌خواهید به مرکز مساجد عالم بروید، اگر به نماز، نماز جماعت، احکام نماز، کیفیت نماز، معنا و مفهوم نماز توجه کنید، اینها همه به معنای زمینه‌سازی و مهیا شدن برای حج است.

وی ادامه داد: در عصر غیبت باید ببینیم نایب امام عصر راجع به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها چه می‌گوید؟ راجع به کشور‌های اسلامی و مسلمانان و وظیفه ما در حمایت از محرومین و مستضعفین چه می‌گوید؟ ما در حمایت از مردم مظلوم غزه، فلسطین و یمن و حتی حمایت از مستضعفان غیرمسلمان وظیفه داریم، پس گوش ما باید به امام و رهبرمان باشد و فرمایشات نایب امام زمان را با گوش جان بشنویم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود