Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@11:23:47 GMT

آغاز دوره بومینو پلاس در استان کرمان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۷۲۴۰

آغاز دوره بومینو پلاس در استان کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: آئین افتتاحیه دوره منطقه‌ای بومینو پلاس ویژه استان‌های کرمان، هرمزگان، یزد و مرکز مستقل کیش با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، رئیس مرکز کسب و کار‌های نوین اتاق بازرگانی استان، مدیر مرکز رشد دانشگاه شهید باهنر کرمان، مشاور استاندار و مدیرعامل شرکت ساحران کارمانیا و رئیس پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران نیز همانند سایر کشور‌ها با پدیده شوم اعتیاد و موادمخدر مواجه است، بیان کرد: بر اساس شواهد موجود میانگین سن شروع اعتیاد رو به کاهش بوده و اعتیاد در همه سطوح تحصیلی، مشاغل مختلف، طبقه اقتصادی و اجتماعی نفوذ کرده است.

رضا فلاح به رهنمود‌های رهبر انقلاب به عنوان یکی از ابزار‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مقابله با آن اشاره کرد و افزود: پیشگیری، اقدامات ایجابی ـ فرهنگی، اقدامات سلبی، ورود علمی به مسئله و استفاده از ظرفیت‌های مردمی به عنوان ۵ عامل در این خصوص می‌توان نام برد.

وی موضوع اشتغال را یکی از دغدغه‌های امروز جامعه و همه خانواده‌ها معرفی کرد و گفت: جمعیت هلال احمر در حوزه اشتغال هیچ مسئولیتی ندارد، اما با توجه به ضرورت این امر و تاکید مقام معظم رهبری در تولید ملی و رونق آن در راستای رفع مشکل بیکاری به این موضوع ورود پیدا کرده است.

وی افزود: در این راستا ورود سازمان جوانان هلال احمر به عرصه‌هایی همچون آموزش استارتاپ‌ها و کارآفرینی، بخشی از وظایف جمعیت بازخوانی خواهد شد و در اذهان عمومی هلال احمر فقط امدادونجات نقش نخواهد بست.

وی موضوع کارآفرینی را یکی از موضوعات مهم در چند دهه‌ی اخیر عنوان کرد و افزود: موج جدیدی از سیاست‌های کارآفرینانه در اکثر کشور‌ها ایجاد شده است که توسعه فرهنگ کارآفرینی، انجام حمایت‌های لازم از کارآفرینان، ارائه آموزش‌های مورد نیاز و انجام تحقیقات و پژوهش‌های لازم در این زمینه، در کشور الزامی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: این دوره با هدف گسترش فرهنگ کارآفرینی، ترویج مهارت‌های کارآفرینانه، کمک به معضل اشتغال، توسعه کسب و کار‌های نوپا و نوآورانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

دوره منطقه‌ای بومینو پلاس با حضور اعضای جوانان استان‌های مختلف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اجتماعی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به گرفتار شدگان در سیل ییلاقات آق داغ شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر این استان، حمید قویدل اظهار کرد: پیرو گزارش دریافتی مبنی بر وقوع بارش شدید و مسدود شدن راه ارتباطی ییلاقات آق داغ و روستای مره‌چین و آق سو، نجات‌گران هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: نجات‌گران جمعیت هلال احمر در قالب دو تیم اسکان و تغذیه متشکل از پنج نیروی عملیاتی با دو دستگاه خودروی کمک‌دار در محل حادثه حاضر شدند.

قویدل اظهار داشت: تا به حال تعداد ۴۸ قوطی کنسرو تن ماهی، چهار کیلوگرم خرما، ۶۰ بطری آب معدنی، ۶۵ بسته بیسکوئیت و ۱۰۰ قرص نان در میان ۵۵ نفر حادثه دیده توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه سرخ و سفیدپوشان هلال‌احمر در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مردم هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش از هم‌وطنان گرامی است.

کد خبر 750659

دیگر خبرها

  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت
  • سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت