Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@11:17:21 GMT

تعهد اشتغال در شهرستان نیر 10 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۷۳۳۱

تعهد اشتغال در شهرستان نیر 10 درصد افزایش یافت

ابراهیم امامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای ایجاد اشتغال پایدار تمام دستگاه های دولتی شهرستان باید برای جذب سرمایه گذار تلاش کنند و در سایه برنامه ریزی های انجام شده نیز بزودی شاهد سرمایه گذاری در منطقه خواهیم شد.
وی از رفع مشکلات کارخانه های موجود آبمعدنی در شهرک تخصصی آب نیر خبر داد و گفت: بزودی شاهد رونق تولید در این شهرک خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امامی در زمینه پروژه آبیاری تحت فشار در اراضی پایاب سد سرخاب اظهار داشت: برای اجرای این پروژه بزرگ 230 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که با اتمام این پروژه عظیم اشتغال در بخش کشاورزی رونق خواهد گرفت.
امامی افزود: امسال توسط سپاه ناحیه نیر 76 طرح مختلف در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی اجرایی می شود.
او گفت: توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه نیر سال گذشته طرح های مختلفی از جمله مرمت و بهسازی مدارس ، مساجد ، احداث غسالخانه ها ، مقاوم سازی مسکن محرومان و آب شرب اجرا و برای 150 نفر آموزش فنی و حرفه ای در بخش های مختلف داده شده است.
امامی تشریح کرد: سال گذشته 30 پرونده اجرای طرح اقتصاد مقاومتی به بانک های عامل از سوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه نیر ارسال شد که از این تعداد 20 پرونده تسهیلات داده شد و مابقی نیز امسال پرداخت خواهد شد.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7116/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اشتغال ایجاد اشتغال دستگاه های دولتی سرمایه فنی و حرفه ای 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره محیط زیست شهرستان پلدشت گفت: بدنبال بارندگی‌های خوب سال گذشته و امسال  و مشارکت جوامع محلی و نظارت‌های مستمر محیط زیست آب تالاب‌های شهرستان نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

محمدی تصریح کرد: تالاب شیبلوی شهرستان پلدشت  با وسعت ۳۵۰۰ هکتار  که انواع گونه‌های گیاهی آبزی و کنار آبزی را در خود جای داده  و نقش بسیار مهمی هم در اکوسیستم منطقه دارد و هر کجا که تالاب و آب باشد  نقش تلطیف هوا و رطوبت دهی به حوزه را دارد و قطعا این رطوبت دهی برای کشاورزی هم مفیداست.

رییس اداره محیط زیست شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: تالاب‌های شیبلو - عرب گلی و کینیکور از تالاب‌های مهم استان هستند که سالانه پذیرای  ۴۰۰ هزار قطعه از انواع پرندگان مهاجر بومی آبزی و کنار آبزی است که برای زمستان گذرانی به این تالاب‌ها مهاجرت می‌کنند و مهمترین این پرندگان  مهاجر غاز پیشانی سفید است که در فصل زمستان برای زمستان گذرانی و جوجه آوری به تالاب شیبلو مهاجرت می‌کنند.

محمدی گفت: تالاب شیبلوی شهرستان پلدشت به دلیل اهمیت بالا مراحل  پایانی ثبت اش را در کنوانسیون رامسر به عنوان تالاب بین المللی سپری و در سال جاری ثبت خواهد شد.

وسعت تالاب‌های شهرستان پلدشت بیش از ۴ هزار هکتار است.

دیگر خبرها

  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ