Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@23:12:46 GMT

هنرمندان برای شاد کردن سیل زدگان شیراز دست به کار شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۸۰۹۹

هنرمندان برای شاد کردن سیل زدگان شیراز دست به کار شدند

این برنامه را سازمان مردم نهاد آوای فرهنگ وهنر با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، جمعه 23 فروردین بدون دریافت پول از مردم به صورت رایگان برگزار می کند.
بهرام سلمانی مدیر سازمان مردم نهاد آوای فرهنگ و هنر اعلام کرد: جشن همدلی شهرک سعدی با هدف شادی بخشی و دادن روحیه به مردم سیل زده در ایام شعبانیه با حضورافتخاری هنرمندان بنام شیرازی برگزارمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این جشن سراسرخنده و همدلی پدر استنداپ کمدی ایران طنزپردار مشهور و محبوب شیرازی حمیدرضا ماهی صفت حضور دارد.
وی ادامه داد: همچنین خواننده قدیمی و نوستالژیک شیرازی داوود زارع مهذبیه، خواننده جوان علی مطلق، نوازنده چیره دست استاد سید محسن خیراندیش،هنرجویان کانون آوای فرهنگ و هنر در زمین چمن شهدای شهرک سعدی در تاریخ جمعه 23فروردین ماه ازساعت 16 الی 19 در این برنامه حضور خواهند داشت.
سلمانی، خود عهده دار کارگردانی و اجرای این برنامه است.
وی گفت: چون سازمان های مردم نهاد پیشرو در امر کمک رسانی و فرهنگی در سیل اخیر شیراز بودند، کانون آوای فرهنگ وهنر هم همچون دیگرسازمان ها در این زمینه اقدام کرده است.
سیل ششم فروردین 98 شیراز بیشترین خسارت به شهرک سعدی رساند.
1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 سیل شادی فرهنگ و هنر فرهنگی و اجتماعی مردم نهاد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری در جلسه شورای هنر که امروز به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به برگزاری شصتمین دوسالانه ونیز، گفت: از معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می‌کنم؛ اتفاقی که در دوسالانه هنرهای تجسمی ونیز رخ داد، ارزشمند بود چراکه بعد از سال‌ها به فرزندان هنرمند انقلاب مثل مجموعه حوزه هنری اعتماد شد که این رویکرد برآمده از تفکری است که در دولت سیزدهم وجود دارد.

وی افزود: دوسالانه هنر ونیز یکی از معتبرترین رویدادهای هنری دنیاست. اینکه در چنین رویدادی آنچه در پاویون جمهوری اسلامی عرضه می‌شود، تبیین و ارائه هنرمندانه از مظلومیت کودکان غزه باشد، اتفاقی ارزشمند محسوب می‌شود و این اولین نکته ارزشمند است.

رئیس حوزه هنری تصریح کرد: تهیه آثار هنری توسط هنرمندان انقلابی ارزش دوم بود. این آثار دی ماه سال قبل در جریان رویدادی در مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی خلق شده و نتیجه همکاری هنرمندان بود که این، ارزش سوم محسوب می‌شود.

دادمان با بیان اینکه انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران قابل اعتنا بود، افزود: نکته دیگر همبستگی شکل گرفته میان هشت هزار تن از هنرمندان تجسمی بود که به اتفاق، نامه‌ای را به دبیرخانه این رویداد ارسال کردند تا رژیم صهیونسیتی را تحریم کند؛ اما دبیرخانه این نامه را نپذیرفت.

رئیس حوزه هنری تاکید کرد: رژیم صهیونسیتی در اقدامی پیش‌دستانه پاویون خود را (احتمالا به دلیل واکنش‌های احتمالی هنرمندان) بسته بود که اتفاقی ارزشمند محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • از دلبری بهارنارنج تا اردیبهشتِ عاشقی در بهارِ شیراز
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • شیراز؛ اولین شهر ایرانی که صاحب یک روز در تقویم شد
  • در فقدان خاموشی یک صدای ناب از موسیقی شریف خراسان
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود