Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@03:24:22 GMT

پرداخت ۸۰۵ وام کارگشایی به مددجویان قاینات

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۸۱۱۹

پرداخت ۸۰۵ وام کارگشایی به مددجویان قاینات

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  حسینی مدیر کمیته امداد قاینات گفت: این میزان وام سال گذشته به مددجویان پرداخت شد و  امسال ۱۰ تا ۵۰ میلیون ریال وام کارگشایی بصورت میانگین به هر مددجو که مشکل اقتصادی داشته باشد، پرداخت می‌شود.

وی افزود: وام‌های پرداخت شده به مددجویان برای کارگشایی، ازدواج، اشتغال، مسکن، تامین جهیزیه، خدمات بهداشتی و درمانی، بدهی و واریز حق بیمه با هدف توانمندسازی مددجویان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی ادامه داد: همچنین سال گذشته ۱۸۹ طرح اشتغالزایی با پرداخت ۴۳ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال برای مددجویان شهرستان از محل منابع بانکی و امدادی اجرا و برای بیش از ۱۹۰ نفر شغل ایجاد شد.

 مدیر کمیته امداد قاینات بیان کرد: در این مدت یک هزار و ۱۷۶ نفر از مددجویان شهرستان قاینات آموزش‌های مذهبی و اعتقادی، روانشناسی و بهداشتی را فرا گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه  سال گذشته ۲ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال زکات در شهرستان قاینات جمع آوری و برای نیازمندان در زمینه‌های مختلف هزینه شده است. تصریح کرد: ۲ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج نیز به ۱۰۰ نفر از پسران زیر پوشش کمیته امداد شهرستان پرداخت شده است.

حسینی گفت: همچنین به ۶ نفر از مددجویان خانم زیر پوشش کمیته امداد که به صورت مجدد ازدواج کرده اند، ۱۶۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قاینات افزود: سال گذشته به ۴۲۱ دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد شهرستان ۵۶۵ میلیون ریال و به ۵۴ دانشجو و طلاب زیرپوشش ۲۵۴ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی پرداخت شده است.

انتهای پیام / ط ا

پرداخت هزینه تحصیلی به ۴۲۱ دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرپرست کمیته امداد جویبار با اشاره به اینکه مردم نوع دوست استان مازندران در تمامی صحنه‌های انسان دوستانه پیشگام هستند گفت: یکی از بانوان خیّرِ جویباری مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال، به مردم مظلوم و بی دفاع غزه کمک کرد.

مهدی دامادی افزود: مردم نیکوکار جویبار در روز قدس امسال نیز ۴۸۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک کردند.

دامادی با تقدیر از همراهی و همدلی مردم نیکوکار جویبار ادامه داد: در این شهرستان ۳۴۲۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

خاطر نشان می‌شود: مردم نوعدوست استان مازندران همچنان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۳۶۱۵۴ و یا شماره حساب ۰۱۰۲۷۱۴۷۳۹۰۰۳ نزد بانک صادرات که برای کمک به مردم مظلوم غزه اختصاص داده شده، واریز کنند.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود