Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه و روز پاسدار امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با حضور در ستاد فرماندهی نیروی هوا فضای سپاه  با سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه دیدار کرد.

 سردارحاجی زاده در این دیدار با تشکر از حضور امیر نصیر زاده در ستاد فرماندهی نیروی هوا فضای سپاه و اشاره به هم افزایی و هم راستایی دو نیرو در پیشبرد راهبردها و سیاست های دفاعی جمهوری اسلامی ایران و همکاری در سطوح مختلف تخصصی و میدانی ،گفت: خدا را شاکریم که وحدت و اخوت بین ارتش و سپاه، خاری در چشم دشمنان و عاملی اطمینان بخش و آرامش آفرین برای ملت ایران در راستای تضمین و تأمین امنیت پایدار ملی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دشمن همواره این وحدت و هم افزایی را هدف قرار داده است و آمال و آرزوهای باطل خود در این زمینه را با ترفندهای گوناگون دنبال می کند ، اما به توفیق الهی و هوشمندی ملت و نیروهای مسلح در این عرصه نه تنها طرفی نبسته است بلکه شاهد ارتقاء و تعمیق و استحکام روز افزون این وحدت و یکپارچگی بوده است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با اشاره به حمایت های گسترده، شور انگیز، مسئولیت آفرین و معنادار ملت ایران از سپاه که در واکنش به اقدام شیطانی اخیر آمریکا و رییس جمهور پلید و منفور آن هویدا شده است، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران به پشتوانه تدابیر و رهنمودهای حکیمانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) و حمایت و همراهی این ملت شریف، مومن و انقلابی؛ در انجام مأموریت های خطیر و راهبردی خود به ویژه در مقابله با تهدیدات ناشی از توطئه های دشمنان از جمله آمریکای جنایتکار و تروریست پرور، لحظه ای درنگ نخواهند کرد و به احدی اجازه نمی دهند امنیت و آرامش مثال زدنی مردم عزیز کشورمان را به مخاطره بیندازد.

امیر نصیرزاده نیز در این دیدار دست اتحاد ارتش و سپاه را جدا نشدنی دانست و گفت: مجموعه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تقابل با نظام سلطه و بدخواهان ید واحده هستند و اقدام وقیحانه ی ایالات متحده درباره ی سپاه عزیز ، زنجیره ی فروپاشی نظام تروریستی آمریکا و صهیونیست را تکمیل خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امنیت و آرامش ایران جمهوری اسلامی ملت ایران نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرتیپ پاسدار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

به روایت ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902632

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان