Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا « محمدابراهیم رضایی» روز پنجشنبه در شورای اداری خمین با اشاره به قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی افزود: این اقدام نابخردانه دشمنان نظام به دلیل نگرانی های بسیاری است که از سپاه پاسداران دارند.
وی ادامه داد: بر خلاف تصورات بی پایه دشمنان، دولت، مجلس و اقشار مختلف مردم از نیروی مقتدر سپاه پاسداران حمایت کردند و حرکت بزرگی در سطح بین المللی برای حمایت از سپاه شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم خمین در خانه ملت تاکید کرد: دشمنان نظام با این اقدامات نسنجیده و مضحکانه بسترهای شکل گیری ارتش مستضعفان جهان را تسهیل می کند.
رضایی گفت: وحدت، انسجام ملت و دولت و ایمان به خدا در عرصه های مختلف نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد.
وی اظهار داشت: ایران برای توسعه روابط با کشورهای غرب و شرق به جز رژیم نامشروع صهیونیستی و دولت آمریکا که قابل اعتماد برای مذاکره نیست، با شرط تحقق منافع نظام و مردم آمادگی دارد.
عضوهیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: سال گذشته برخلاف تحریم ها، تهدیدها و توطئه های دشمنان، نظام با افتخار و سربلندی به مسیر خود ادامه داد.
رضایی ادامه داد: در جریان برجام تبلیغات دشمنان در خصوص نیروگاه هسته ای اراک خلاف واقعیت بود و این نیروگاه با ویژگی های اولیه خود، می تواند آغاز به کار کند.
نماینده مردم خمین در خانه ملت با اشاره به نامگذاری امسال به رونق تولید اظهار داشت: امسال باید سرمایه گذاری در بخش های صنعت و کشاورزی با قوت بیشتری پی گرفته شود.
رضایی افزود: اقتصاد مبتنی بر کشاورزی به برکت بارندگی ها، استفاده از اشتغال دانش بنیان، توسعه گلخانه ها و راه اندازی دامداری های کوچک و زودبازده می تواند راهکاری برای حل معضل بیکاری در خمین باشد.
وی ادامه داد: عملکرد دستگاه ها برخلاف اعتبارات مالی کم در سال گذشته قابل قبول است و تمام مسئولان باید برای تحقق رونق تولید تلاش کنند.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهره برداری از طرح های نیمه تمام شهرستان در سال جاری گفت: کارخانه کاغذ سازی آماده بهره برداری است و واحد تولیدی نخ طلا با خرید تجهیزات جدید سبب پویایی اقتصاد در شهرستان و کشور می شود.
رضایی افزود: خودرو سازی سایپا در این شهرستان 97 درصد پیشرفت داشته و تلاش می شود برای راه اندازی چرخه تولید در این شرکت با یک شرکت معتبر با حفظ منافع، قرارداد همکاری منعقد شود.
وی با ابراز نارضایتی از وضعیت محور خمین - قورچی باشی تاکید کرد: پیمانکار این طرح تا کنون عملکرد خوبی نداشته و در کوتاه ترین زمان باید وضعیت این محور مواصلاتی مشخص شود.
فرماندار خمین نیز در سخنانی گفت: بارندگی شدید در روزهای پایانی سال گذشته و ابتدای امسال به حوزه های مختلف این شهرستان خسارت وارد کرد.
« احمد طهرانی» افزود: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی و اطلاعیه هایی که صادر شد ستاد مدیریت بحران به طور مستمر، نشست های پیشگیرانه برگزار کرد.
وی ادامه داد: 162 بند خاکی در شهرستان ساخته شده و در زمان بارندگی بازدیدهای مستمری از این بندهای خاکی توسط بخشداران و دهیاران انجام شد.
فرماندار خمین با اشاره به اینکه در زمان بحران نجات جان انسانها اولویت دارد، اظهار داشت: ساکنان خانه های روستایی در معرض تهدید تخریب تخلیه و در مساجد و مدارس شهرستان ساکن شدند.
طهرانی گفت: بارندگی شدید به حوزه کشاورزی در بخش های زراعت و دام و طیور 510 میلیارد ریال خسارت وارد کرد.
وی افزود: 120 دام سبک به دلیل تخریب محل نگهداری در اثر بارندگی شدید تلف شدند و راه های مواصلاتی و جاده های شهرستان نیز 120 میلیارد ریال خسارت دید.
فرماندار خمین؛ خسارت وارد شده به به معابر، بناها و پل های شهری را 45 میلیارد ریال بیان کرد.
طهرانی با اشاره به تخریب 546 باب خانه در روستاهای شهرستان افزود: 50 درصد از خانه های مسکونی به طور کامل تخریب شدند چراکه بافت فرسوده داشتند و یا در حاشیه رودخانه ها قرار گرفته بودند.
وی خاطرنشان کرد: خسارت های وارد شده با مساعدت دولت تدبیر و امید جبران و مبالغ ریالی این خسارت ها تخصیص داده می شود.
خمین در جنوب استان مرکزی با 105 هزار نفر جمعیت، 180 روستا دارد.
/3075/9930
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اشتغال خودرو رئیسه مجلس شورای اسلامی گروه های تروریستی برجام 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویدیو/ یمن چگونه معادلات منطقه را تغییر داد؟
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان