Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از شهرداری منطقه 20 (شهرری)، فرهاد افشار با اشاره به اینکه منطقه ری به دلیل ویژگی‌های خاص از سایر مناطق متمایز شده است، اظهار داشت: حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و امامزادگان مجاور، ساختار سیاسی، پیشینه تاریخی و آثار باستانی ری، آرامگاه ها و بقاع متبرکه، حریم 180 کیلومتر مربعی، بافت‌های کشاورزی از جمله پتانسیل‌های شاخص و حائز اهمیت این منطقه به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به چالش‌های موجود در منطقه ری اشاره کرد و افزود: جمعیت نامتوازن، پایین بودن سرانه‌های خدماتی، تداخلات مدیریتی در حریم تهران و ری از جمله چالش‌های موجود در این منطقه است.
افشار آلودگی‌های زیست محیطی به ویژه در بخش شمال و جنوب شرقی ری، بلاتکلیفی بافت صنعتی شمال ری، وجود گسل‌های فعال ری، عبور خطوط فشار قوی برق در برخی محلات، اسکان غیررسمی در پیرامون ری را از دیگر چالش‌های منطقه ری عنوان کرد.
وی ادامه داد: هویت تاریخی و اجتماعی ری، فضاهای باز در منطقه صنعتی شمال ری، حریم ری، جایگاه گردشگاه‌های مذهبی ری و وجود مشاهیر آرمیده در ری می‌تواند در راستای توسعه گردشگری مدرن و به عنوان جاذبه‌های توریستی ری مطرح شود.
شهردار منطقه 20 (شهرری) یادآور شد: در تدوین برنامه استراتژیک توسعه منطقه 20، مدل‌ هسته مرکزی به عنوان الگوی اصلی مورد استفاده قرار گرفته است.
وی افزود: پایدارسازی منابع مالی، توسعه اجتماعی فرهنگی، حمل و نقل انسان محور، مدیریت پسماند، خدمات شهری و محیط زیست، گردشگری، کالبد شهر، حریم ری، تاب آوری مدیریت بحران و توسعه سازمانی و مدیریت منابع انسانی از جمله برنامه‌های راهبردی این منطقه محسوب می‌شود.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
1970//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 باستانی زیست محیطی شاخص شهرداری تهران کشاورزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن گفت: سکو‌های اینترنتی برای انتشار آگهی ملزم به اخذ استعلام از سامانه املاک و اسکان هستند و به این سکو‌ها یک هفته مهلت داده می‌شود.

وی گفت: در جلسه‌ای که با یکی از سکو‌های بزرگ انتشار آگهی املاک داشتیم موافقت کردند تا به سامانه املاک و اسکان متصل شوند و مقدمات آن انجام شده است و تا دو روز آینده این اتصال به طور کامل برقرار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن از ساماندهی افزود: یکی دیگر از سکو‌های بزرگ این حوزه با اخذ استعلام از سامانه املاک و اسکان برای انتشار آگهی موافقت نکرد و چنانچه این مقاومت ادامه یابد، به استناد مصوبات شورای عالی مسکن و کمیته‌هایی که شورای امنیت برگزار کرده است بخش املاک این سکو‌ها تعطیل می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • (ویدئو) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • (ویدئو) تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد