Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی  اعلام کرد به کاربرانش این اجازه را داده است تا نام حساب کاربری PSN خود را تغییر دهند. نسخه آزمایشی این ویژگی در ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ عرضه شد ولی پس از مدتی متوقف شد؛ حال کاربران PS4 می‌توانند از طریق کنسول و یا از طریق سایت پلی استیشن، نام حساب کاربری خود را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تغییر نام برای بار اول رایگان خواهد بود و بعد از آن برای هر بار تغییر نام، کاربر باید مبلغ ۹.۹۹ دلار را پرداخت کند، اما کسانی که دارای حساب پلی استیشن پلاس هستند با پرداخت مبلغ ۴.۹۹ دلار می‌توانند نام کاربری خود را تغییر دهند.

همچنین شرکت سونی اعلام کرده است کسانی که نام خود را تغییر می‌دهند، در صورت منصرف شدن از این تغییر، می‌توانند به صورت رایگان به نام کاربری قبلی خود برگردند. اما برای جلوگیری از ایجاد مشکل «پیدا نکردن کاربری که نام کاربری‌اش تغییر کرده است»، شرکت سونی این گزینه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که تا ۳۰ روز پس از تغییر نام کاربری، نام کاربری قبلی خود را در کنار نام جدید نمایش دهند.

از طرف دیگر تمامی عناوینی که از تاریخ ۱ آوریل ۲۰۱۸ خریداری و بروزرسانی شده‌اند از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند و درصورتی که گیمری نام حساب خود را تغییر دهد، نام کاربری او در بازی نیز تغییر خواهد کرد. هرچند در صورتی که بازی‌ها بروزرسانی نشده باشند، با ورود گیمر به بخش آنلاین بازی، شرکت سونی به طور خودکار نام کاربری را تغییر می‌دهد.

همچنین شرکت سونی فهرست برخی از عناوینی را منتشر کرده است که ممکن است با تغییر نام کاربری PSN دچار مشکل شوند، این فهرست شامل دو بخش اصلی می‌شود، بخش اول عناوینی است که دچار مشکلات کوچکی مثل نمایش نام کاربری قدیم گیمر می‌شوند، اما بخش دوم، عناوینی را شامل می‌شود که با تغییر نام کاربری دچار مشکلات بزرگی مثل نشناختن کاربر برای دریافت بسته‌های الحاقی می‌شوند.

از مشهورترین عناوینی که ممکن است دچار مشکلات بزرگ شوند می‌توان به بازی‌های God Of War و Spider-man اشاره کرد. عناوینی که تا قبل از تاریخ ۱ آوریل ۲۰۱۸ بروزرسانی شدند نیز ممکن است دچار مشکلات بزرگی شوند. از میان عناوینی که ممکن است مشکلات کوچکی با تغییر نام داشته باشند می‌توان به Bloodborne، Grand Theft Auto V Warframe و Uncharted 4 اشاره کرد. با وجود این مشکلات، در صورتی که کاربر این عناوین را اجرا می‌کند بهتر است قبل از تغییر نام کمی به عواقب آن فکر کند.

بیشتر بخوانید: بروزرسانی جدید عنوان Red Dead Redemption 2 منتشر شد 

انتهای پیام/

شرکت سونی اجازه تغییر نام کاربری PSN را به کاربرانش داده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان

سرهنگ مسلم مویدی گفت: بر اساس تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به تعداد ۴ مورد به مساحت ۶ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی و تعداد ۷مورد حکم ماده ۳ به مساحت ۶ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی با حضور پرسنل یگان حفاظت امور اراضی، مدیر جهاد کشاورزی، نماینده دادستان، نیروی انتظامی و سایر عوامل مرتبط در شهرستان دورود به حالت اولیه بازگشت.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی در مورد قوانین مربوط به تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برای افزایش سطح آگاهی عمومی مردم از مهمترین اقدامات و اولویت‌های این یگان است.

سرهنگ مسلم مویدی در پایان ضمن تشکر از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان دورود افزود: با توجه به اینکه طبق قانون تشخیص تغییر کاربری به عهده کمیسیون تبصره یک ماده یک هست مردم عزیز فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورند و قبل از هرگونه معامله حتماً از مدیریت امور اراضی استان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها استعلامات لازم را به عمل آورند و در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ سازمان امور اراضی کشور تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • MEC چیست و از کی در ایران است؟
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان