Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@05:23:17 GMT

بهترین دشمنان سینمای هالیوود چه کسانی هستند؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۸۷۵۵

بهترین دشمنان سینمای هالیوود چه کسانی هستند؟

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "بهترین دشمنان" به کارگردانی "رابین بیسل" اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود و جهان را از امروز آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "بهترین دشمنان" به کارگردانی "رابین بیسل" اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود و جهان را از امروز آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم در ژانر داستانی، بیوگرافیک و تاریخی ساخته شده و نگارش فیلمنامه آن را خود کارگردان یعنی رابین بیسل بر عهده داشته است. البته در بخش دیالوگ نویسی اوشی دیویدسون با این کارگردان همکاری داشته است.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی "بهترین دشمنان" آمده است: این فیلم داستان زندگی یک فعال حقوق مدنی به نام آن آتواتر را در مواجه با سی پی الیس ، رهبر فرقه‌ی کو کلوس کلان در سال 1971 روایت می کند.

تاراجی پی هنسون، وس بنتلی، سام راکول، جان کالگر جونیور، بابو کیسی، آنا هچ، بروس مک گیل، نیکولاس لوگان، گیلبرت گلن براون، دولان ویلسون و جنیفر سیرز از جمله بازیگرانی هستند که در بهترین دشمنان به ایفای نقش پرداخته اند.

رابین بیسل تاکنون تهیه کنندگی آثار مطرحی را در سینمای جهان بر عهده داشته که از جمله معروف ترین آنها می توان به بازی عطش اشاره کرد اما فیلم بهترین دشمنان نخستین تجربه وی در مقام کارگردان سینما است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهترین دشمنان اخبار هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش

امروز با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه باشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «پرنده طلایی»، «مصلحت»، «بادیگارد»، «بیرون از بهشت»، «پل سفید»، «نامرئی»، «آتش»، «هویت»، «بهترین دوست من»، «ویل هانتینگ نابغه»، ««طلا و مس»، شنبه پانزدهم اردیبهشت از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

نام فیلم ساعت
شبکه دو
پرنده طلایی ۸:۰۰
مصلحت ۱۷:۳۰
شبکه سه
بادیگارد ۱۰:۰۰
شبکه تهران
پل سفید ۹:۰۰
بیرون از بهشت ۱۳:۳۰
شبکه نمایش
نامرئی ۱۷:۰۰
آتش ۱۹:۰۰
هویت ۲۱:۰۰
بهترین دوست من ۲۳:۰۰
شبکه امید
ویل هانتینگ نابغه ۱۸:۰۰
شبکه سلامت
«طلا و مس ۱۱:۰۰
کد خبر 750395

دیگر خبرها

  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد