Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@15:15:36 GMT

برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج مداحان استان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۸۹۱۹

برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج مداحان استان

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این جلسه پس از قرائت قرآن، برادر کیانی مسئول سازمان بسیج مداحان ضمن عرض خیر مقدم مطالبی را پیرامون مصوبات گذشته مطرح کرد و در خصوص برنامه های پیش رو از جمله اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و عملیاتی نمودن آن، برنامه های سال 98 و تقدیم احکام اعضای شورا مطالبی را بیان نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی، معاون اجرایی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک اعیاد شعبانیه، نقش مداحان را در دوران دفاع مقدس مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: اخلاص و پیشرو بودن مداحان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در پیروزی جنگ و حضور رزمندگان دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و اکنون نیز مداحان می بایست در عرصه های مختلف پیش قدم باشند تا نقش آنان در جامعه به درستی ایفا گردد.

حجت الاسلام محمدی، نائب رئیس شورای اندیشه ورز بسیج مداحان استان نیز در ادامه مطالبی را پیرامون اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین جذب جوانان و کمک به سیل زدگان مناطق مختلف کشور بیان نمود و بر سازماندهی هیئات و مداحان در خصوص موارد ذکر شده تاکید کرد.

در ادامه جلسه دیگر اعضاء نیز نظرات خود را پیرامون موضوعات مطرح شده از جمله بررسی آسیب های فراروی هیئات، اشتغالزایی در هیئات، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، ساز و کار کمک به سیل زدگان و جذب جوانان، بیان کردند.

در پایان این جلسه  برادر حمیدرضا توسلی،  در خصوص آماده شدن شیوه نامه برخورد با تخلفات در هیئات مذهبی و مداحان و ابلاغ آن به دستگاه های زیربط نکاتی را بیان نمود و اولین جلسه برگزار شده با مبلغین درخصوص تشریح و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را مورد تاکید قرار داد.

وی در خصوص سازماندهی هیئات برای کمک به سیل زدگان و جذب جوانان و فعالیت در فضای مجازی مطالب را مورد تاکید دوباره قرار داد.

در این جلسه احکام رئیس و نائب رئیس و دیگر اعضا توسط معاون محترم اجرایی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  تقدیم اعضا شد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سال رونق تولید جلسه اندیشه ورز بسیج مداحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز دوشنبه در بیانیه‌ ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: یگان های غرب نیروهای مسلح روسیه ۳ حمله نیروهای مسلح اوکراین را در لوهانسک دفع کردند. دشمن تا ۴۰ پرسنل نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می‌ افزاید: یگان های جنوب مواضع را در خط مقدم بهبود بخشیدند، اوکراین بالغ بر ۳۹۵ پرسنل نظامی و یک هویتزر ساخت آمریکا را در دونتسک از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: یک کارگاه مونتاژ پهپاد و همچنین نیروی انسانی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین در ۱۱۰ منطقه مورد اصابت قرار گرفت.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: یگان مرکزی روسیه، نیروهای اوکراین و مزدوران لژیون خارجی را در دونتسک هدف قرار داد. ۱۰ ضدحمله دفع شد، دشمن ۳۷۰ نظامی را از دست داد.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6092311

دیگر خبرها

  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • جزئیات گفت‌وگوی هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند