Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@16:18:02 GMT

آرزوهای بزرگ دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۹۱۳۵

آرزوهای بزرگ دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان

دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان امیدوار است این تیم به مقام قهرمانی آسیا برسد و خودش نیز بتواند لژیونر شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زنان ایران در مسابقات مقدماتی المپیک 2020 توکیو با اینکه یک برد خوب مقابل فلسطین به دست آورد اما نتوانست از گروه بالا برود و جواز حضور در المپیک را به دست بیاورد. با این وجود نمی شود از عملکرد ملی پوشان زن فوتبال ایران خرده گرفت؛ با توجه به امکاناتی که آنها نسبت به تیم های دیگر در اختیار داشتند و میانگین سنی پایین آمده این تیم به نظر می رسد برای مسابقات آینده شرایط بهتری رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زهرا خواجوی دروازه بان 20 ساله تیم ملی زنان که عملکرد خوبی نیز در این مسابقات داشت، درباره سطح رقابت ها به "ورزش سه" گفت:ما با آمادگی بالایی به مسابقات رفته بودیم اما نتیجه آن چیزی که می خواستیم نشد. اردوی ما از 27 اسفند آغاز شد و  تمرینات زیادی را پشت سر گذاشتیم. با اینکه یک برد خوب مقابل فلسطین به دست آوردیم اما در بازی آخر مقابل چین تایپه استرس زیادی داشتیم و نتوانستیم آنطور که باید به میدان برویم. البته که چین تایپه رنکینگ بالاتری نسبت به ما دارد و کیفیت بالاتر را به نمایش می گذارد.


دروازه بان تیم ملی زنان با اشاره به جوانگرایی انجام شده در این تیم تاکید کرد: میانگین سنی تیم ما خیلی پایین آمده و به 24 سال رسیده بود. فکر می کنم این تیم جوان در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. اگر همین کادرفنی باقی بماند و فدراسیون هم مثل گذشته حمایت کند، می توانیم در مسابقات قهرمانی آسیا حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.


او درباره امکانات تیم ملی زنان بیان کرد: امکانات ما نسبت به گذشته بهتر شده اما اگر می خواهیم به تیم هایی مثل کره جنوبی و ژاپن برسیم باید اردوهای بیشتر، بازی های دوستانه بیشتر و شرایط بالاتری داشته باشیم.  همین تیم چین تایپه نیز از لحاظ امکانات شرایط بهتری نسبت به ما داشت و باید تلاش بیشتری انجام بدهیم.

 


خواجوی که درباره عملکرد خودش در تیم ملی زنان خاطرنشان کرد:من دروازه بان اول تیم ملی جوانان بودم و بعد از مسابقات روسیه به اردوی بزرگسالان دعوت شدم. با تلاشی که داشتم و حمایت های مربیان توانستم پیراهن شماره یک را بپوشم و امیدوارم توانسته باشم جواد اعتماد کادرفنی را بدهم. جا دارد از زحمات آقایان عبدی و حبیبی تشکر کنم.به خصوص آقای محمد حبیبی که خیلی با ما کار کرد و سطح کیفی مان را بالاتر برد. از نظر تاکتیکی و روحی و روانی شرایط خوبی داشتیم.


وی افزود: من نسبت به دو دروازه بان دیگر تیم ملی زنان قد کوتاه تری دارم اما هیچ وقت به خاطر انعطاف بدنی که دارم به مشکل نخوردم. روی توپ های هوایی هم مشکلی ندارم. اعتقاد دارم برای دروازه بان شدن حتما نیاز نیست قامت خیلی بلندی داشته باشید. فکر می کنم پسر آقای عابدزاده هم قد بلندی ندارد و دروازه بان های دیگری هم در دنیا هستند که قدشان خیلی بلند نیست.


خواجوی درباره آرزوهایش در دروازه بانی گفت: آرزوی من این است که با تیم ملی زنان به قهرمانی آسیا برسیم و بعد بتوانم لژیونر شوم. در این مسیر تمام تلاشم را می کنم. من دوست دارم با اقای عابدزاده صحبت کنم و از ایشان چیزهایی یاد بگیرم. یکبار با ایشان صحبت کردم اما فرصت نشد که بتوانم نکاتی را از ایشان بپرسم. امیدوارم در آینده این فرصت مهیا شود. بازی های نویر و بوفون را هم تماشا می کنم و سعی می کنم نکاتی از آنها داشته باشم.


وی در پایان افزود: ما در مسابقات اخیر تلاش زیادی انجام دادیم. دوست نداشتیم این نتیجه رقم بخورد اما به هر حال قسمت بود. امیدوارم روند خوبمان را در آماده سازی ادامه دهیم و در آینده روزهای بهتری را تجربه کنیم.

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در دور ششم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا خانتی مانسیسک روسیه، تیم ملی امید مردان و زنان ایران برابر نمایندگان روسیه با نام‌های تولاسیتی و مسکوسیتی صف‌آرایی کردند که در نهایت با برتری ۳ بر ۱ تیم ملی مردان ایران و تساوی ۲ بر ۲ تیم زنان ایران به پایان رسید.

در پایان دور ششم تیم ملی امید مردان ایران با ۱۰ امتیاز تیمی و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین روس در جایگاه دوم و تیم ملی زنان با ۷ امتیاز تیمی و پوئن‌شکنی بهتر نسبت به رقبا در جایگاه چهارم قرار دارد.

سه دور تا پایان مسابقات باقی مانده و تیم‌های ایرانی برای تصاحب صدر جدول در تکاپو هستند. 

تیم ملی امید مردان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم ملی زنان ایران با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

دیگر خبرها

  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • تصاویری از لحظه سقوط زنان در مسابقات شترسواری در عربستان! | ویدئو
  • مسابقات شترسواری زنان در عربستان
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!
  • آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ / «دروازه ری» در انتظار لباس نو
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است