Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر کشور در حمایت و همدلی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از اقامه نماز جمعه فردا در شهرهای استان بوشهر راهپیمایی باشکوهی برگزار می‌شود. ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،نصرالله شفیعی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه و غیرقانونی رئیس جمهور منفور رژیم مستکبر آمریکا، در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران خط مقدم مبارزه با تروریست قرار دارد چراکه مبارزه با تروریست‌های منطقه که  دست پرور و سرکرده آمریکا است با نیروی مقتدر سپاه  رو به نابودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی،سپاه پاسداران را عزت و افتخار ملت ایران دانست و افزود: اقتدار جمهوری اسلامی به نیروهای مسلح از جمله سپاه پاسداران است و این ترفند آمریکا در ایجاد اختلاف و تفرقه راه به جایی نخواهد برد.

رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر با بیان اینکه سپاه در چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای مهمی داشته است خاطر نشان کرد: فعالیت‌های سرافرازانه سپاهیان جان برکف در طول 40 سال پیروزی انقلاب مایه مباهات و افتخار ایران اسلامی است.

شفیعی از برگزاری راهپیمایی در حمایت و همدلی با سپاه پاسداران در شهرهای استان خبر داد و افزود: پس از اقامه‌ نماز جمعه این هفته در سراسر استان بوشهر، مردم  همیشه در صحنه در راستای نشان دادن خشم و نفرت خود از این اقدام ننگین شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیسم بین الملل،  وحدت و همدلی خود را با سپاه به نمایش می‌گذارند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی: سپاه پاسداران محور اقتدار و عزت انقلاب اسلامی است راهپیمایی مردم اردبیل در محکومیت اقدامات آمریکا فردا برگزار می‌شود اقدام آمریکا در برابر سپاه باعث افزایش روحیه وحدت در کشور شد

وی، مسیر این راهپیمایی در مرکز استان بوشهر را مصلی نماز جمعه تا میدان قدس دانست و افزود: مردم همیشه در صحنه بوشهر، همزمان با سایر نقاط کشور، پس از اقامۀ نماز جمعه، با حضور باشکوه و وحدت بخش خود در تظاهرات علیه اقدام رئیس جمهور منفور آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی، فریاد مرگ بر آمریکا را سرخواهند داد تا خاری در چشم دشمنان کوردل این انقلاب و تقویت نیروی مقتدر سپاه پاسداران باشد.

انتهای پیام/ن

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد