Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:14:20 GMT

بیانیه بسیج رسانه فارس درپی اقدام اخیر آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۹۵۳۶

بیانیه بسیج رسانه فارس درپی اقدام اخیر آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیاینه آمده است:

«اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» حضرت امام خمینی (ره)

اقدام نابخردانه و مضحکانه دولت تروریست پرور ایالات متحده آمریکا که در ادامه سلسله اقدامات سخیف و غیر منطقی خود در عرصه بین الملل این بار با تروریستی اعلام کردن نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمود پیدا نمود موجب گردید تا چهره‌ی منحوس استکبار و نیات شوم آن بیش از پیش برای جهانیان آشکار گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامی که بر اساس قواعد بین الملل و قوانین کشورها فاقد جایگاه سیاسی و حقوقی بوده و این خود موید توحش در خوی و خصلت حاکمانی دارد که نه قانون برایشان مهم است و نه حقوق سایر ملت‌ها.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی کشور، بعنوان یکی از ارکان اساسی نیروهای مسلح کشور قلمداد شده که بر اساس حقوق بین الملل هیچ کشوری نمی‌تواند ارتش و دستگاه‌های رسمی کشور دیگر را بنا براساس امیال خود تروریستی اعلام نماید.

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از ۴۰ سال پاسداری موفق از انقلاب و آرمانهای آن، همچنان بعنوان یک دستگاه پیشرور در تمامی مسائل مرتبط با فرهنگ، اجتماع، امنیت و …مردم ایران و منطقه محبوب و مورد اعتماد عموم ملت شریف ایران، بسیاری از کشورهای منطقه و حتی بین الملل می‌باشد.

سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس به همراه تمامی مدیران مسئول، سردبیران، خبرنگاران، عکاسان و در مجموع اصحاب بسیجی رسانه فارس ضمن محکوم نمودن قاطع این اقدام سخیف و غیرعاقلانه دولت آمریکا اعلام می‌نماید، امروز جمعیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشتاد میلیون نفر می‌باشد که حاضرند برای آرمانهای والای انقلابشان جان خود را فدا نمایند. ما اصحاب رسانه‌های انقلابی استان فارس نظیر سایر اقشار ملت، تا آخرین نفس در کنار برادران سپاهی خود خواهیم بود و یک صدا اعلام می نمائیم تا دنیا بفهمد که امروز#همه ی ما سپاهی هستیم

کد خبر 4588025

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج رسانه فارس سپاه فجر فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس گفت: افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی باعث قطع روابط دیپلماتیک با ایران شده و به سود انگلیس نیست.

وی افزود: وقتی از پلیس، سرویس‌های اطلاعاتی و دیگران می‌پرسم که آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است.

کد خبر 848563 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ایران و انگلیس خبر ویژه

دیگر خبرها

  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند و سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند