Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رحیمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجوز این موسسه خیریه در سال 1380 از سازمان ملی جوانان صادر شد و فعالیت‌های آن در همه زمینه ها داوطلبانه انجام می‌شود.
وی افزود: حمایت روحی و روانی از مددجویان، بیماران سرطانی و جذامی، سالمندان به ویژه سالمندان معلول، کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست و برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌هایی در راستای اهداف موسسه و تولید محتوا و فیلم از جمله فعالیت‌های جمعیت خیریه قلب‌های سبز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص فعالیت‌های تخصصی این مجموعه نیز گفت: جمعیت خیریه قلب‌های سبز از سال 1387 فعالیت‌های تخصصی خود را در زمینه حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد کم بضاعت و کودکان مبتلا به سرطان آغاز کرده است.
رحیمی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در زمینه حمایت از دانش‌آموزان کم بضاعت، بیان کرد: بیش از 1000 دانش آموز در حال حاضر به طور مستقیم و غیر‌مستقیم تحت حمایت‌های مادی و معنوی این مجموعه قرار دارند.
وی افزود: طرح ساماندهی مدارس محروم تبریز سالانه از خرداد تا شهریور ماه اجرا و هزینه ثبت نام، تهیه کتاب و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تحت پوشش به صورت غیرمستقیم توسط جمعیت خیریه «قلب های سبز» پرداخت می‌شود.
وی اضافه کرد: حدود 100 دانشجو در حال حاضر تحت پوشش این موسسه هستند.
مدیرعامل جمعیت خیریه قلب‌های سبز در خصوص حمایت‌های تحصیلی انجام شده، بیان کرد: چهار نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش در مدارس استعدادهای درخشان تحصیل کرده و هزینه‌های تحصیل زبان‌های خارجی دانش‌آموزان تحت پوشش در آموزشگاه‌های زبان نیز پرداخت می‌شود؛ برگزاری کلاس‌های تقویتی، کنکورهای آزمایشی و فراهم کردن کتابخانه و کلاس‌های درس از دیگر فعالیت‌های این مجموعه است.
وی با بیان این که مددجویان استان در زمینه تحصیلی به این مجموعه معرفی می‌شوند، گفت: هزینه‌های اجاره مسکن، تغذیه و دیگر هزینه‌های زندگی خانواده‌های دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد کم بضاعت نیز توسط جمعیت خیریه قلب‌های سبز پرداخت می‌شود.
رحیمی با اشاره به حمایت‌های مادی و معنوی انجام گرفته از کودکان مبتلا به سرطان، بیان کرد: جمعیت خیریه قلب‌های سبز در سال 88 تفاهم نامه‌ای با موسسه محک تهران منعقد کرده است و همیار این موسسه در شمالغرب کشور محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای حمایت از کودکان بستری در بیمارستان کودکان تبریز، اظهار کرد: ایجاد کارگروه‌های نقاشی با اساتید مجرب، تهیه بسته‌های تغذیه‌ای تحت نظارت کارشناسان تغذیه بیمارستان و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مادران کودکان بیمار از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.
وی با اشاره به برنامه‌های این خیریه در سال 98 گفت: ایجاد تعامل با شرکت‌ها و ارگان‌های مختلف، تاسیس پانسیون تخصصی دانش‌آموزی و دانشجویی، تاکید بر کیفیت حمایت‌ها و تامین تجهیزات بخش خون بیمارستان کودکان تبریز از اهداف جمعیت خیریه قلب‌های سبز در سال پیش رو است.
رحیمی یادآوری کرد: جمعیت خیریه قلب‌های سبز دارای بیش از سه هزار داوطلب افتخاری بوده و بیشتر فعالیت‌های این موسسه توسط این اعضا صورت می‌گیرد.
جمعیت خیریه «قلب‌های سبز» به عنوان نخستین موسسه خیریه با اهداف آموزشی و تحصیلی در تبریز فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرده و امسال هجدهمین سال فعالیت آن است.
518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تغذیه دانش آموزان و دانشجویان درمان سرطان قلب 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست

خیریه همت رضاشهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک فوری به این دو مادر بیمار شده است.


 مورد اول خانمی است ۴۷ ساله بی سرپرست دارای سه فرزند و مستأجر که ایشان از چند وقت پیش دچار تنگی نفس. دردهای عضلانی. سردرد های شدید و بی خوابی شده بود که با مراجعه به پزشک و انجام آزمایش های مختلف تشخیص تومور مغزی بدخیم داده شده و بدلیل اینکه دیر مراجعه کرده باید چند دوره درمان را پشت سر بگذارد که هزینه هر دوره سه هفته ای بالغ بر دوازده میلیون تومان است ضمن اینکه هزینه های سایر خدمات پزشکی جداست و به هیچ وجه توان پرداخت ندارد .


مورد دوم خانمی است ۴۰ ساله بی سرپرست دارای دو فرزند و مستأجر که از چندی پیش در سینه چپش متوجه غده ای شده بود که خیلی بزرگ شده و با مراجعه به پزشک و نمونه برداری تشخیص سرطان سینه دادند که بلافاصله دستور عمل دادند و بطور کامل سینه را برداشته شده که برای هزینه های عمل مانده است چکار کند ضمن اینکه باید شانزده جلسه شيمي درمانی شود. شرایط واقعا بدی دارد و شدیدا نیاز به حمایت دارد.


از آنجا که این دو عزیز مادر برای درمان خود با مشکل جدی روبرو هستند از شما مردم عزیز ونیک اندیش استدعای عاجل داریم یاری گر این عزیزان باشید تا انشاءالله بتوانیم بخشی از مشکلات این دو خانواده را برطرف سازیم.
 

قبلا از همکاری و مساعدتی که دراین باره مبذول خواهید فرمود کمال تشکر و سپاسگزاری را می نماید.


شماره کارت خیریه 

6104 3377 3357 3958 
شماره حساب خیریه 
204 218 7340 
شماره شبای خیریه 
IR930120000000002042187340

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت