Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:41:08 GMT

وزیر ورزش: 1100 مکان ورزشی در اختیار سیل زدگان کشور است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۹۸۰۱

وزیر ورزش: 1100 مکان ورزشی در اختیار سیل زدگان کشور است

گرگان - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: تاکنون یک هزار و 100 مکان ورزشی سرپوشده و روباز کشور از ابتدای بروز سیل استان های کشور در اختیار ستاد مدیریت بحران گرفته و محدودیتی برای استفاده از آن ها وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه هنگام سرکشی از مناطق سیل زده آق قلا استان گلستان اظهار داشت: در کنار آن، جامعه بزرگ ورزش از ارایه هر گونه کمک به آسیب دیدگان دریغ نکرده و با حضور در مناطق سیل زده و کمک رسانی به آسیب دیدگان به یاری هموطنان شتافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: 2 هزار و 500 سازمان و تشکل مردم نهاد از ابتدای سیلاب تاکنون در حال جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آن بین سیل زدگان هستند و نقش پررنگی در کاهش آلام آسیب دیدگان داشتند.
وزیر ورزش و جوانان افزود: اعضای هیات اتومبیل‌رانی با ماشین‌های آفرود در کنار قایقرانان ملی پوش، ناجیان غریق و بسیاری از ورزشکاران در کنار سیل زدگان بوده و از تخصص و مهارت ورزشی خود برای کمک به سیل زدگان استفاده کردند.
سلطانی فر ادامه داد: در سفر امروز به آق قلا، دومین محموله کمک های جامعه ورزش کشور بین آسیب دیدگان این شهر توزیع شد که با احتساب این کمک ها تاکنون جامعه ورزش 44 محموله شامل انواع کمک های مورد نیاز و اقلام ضروری را به دست سیل زدگان کشور رساند.
وی به اسیب دیدگی امکان ورزشی کشور ناشی از سیل اخیر اشاره کرد و گفت: اولویت اول دولت، رفع مشکلات مردم سیل زده و تامین نیازهای آنان است و در گام بعدی ترمیم زیرساخت ها و امکان دولتی مانند سالن های ورزشی آغاز خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در کنار بازسازی اماکن ورزشی آسیب‌دیده از سیل، تلاش می کنیم با تامین منابع جدید، چند سالن ورزشی در مناطق سیل زده با هدف کاهش آلام و درد و رنج مردم سیل‌زده بسازیم.
3014/3091

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش وزیر ورزش سیل 98 گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند

سعید پناه‌آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم گسترش زیرساخت‌های ورزشی در سطح همدان اظهار کرد: یکی از وظایف قانونی شهرداری‌ها در امر نشاط اجتماعی گسترش ورزش با ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در سطح شهر است.

وی افزود: شهروندان بیشترین حضور را در بوستان‌ها دارند و باید لوازم ورزشی، چمن مصنوعی و ابزار نوین ورزشی توسط شهرداری در آنها نصب و ایجاد شوند.

رئیس ورزش‌های همگانی شهرستان همدان با بیان اینکه شهرداری همدان باید گام‌های بلندی در این زمینه بردارد، گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر چمن‌های مصنوعی خوبی در بوستان‌های همدان ایجاد شده است.

پناه‌آبادی خاطرنشان کرد: ما نیاز به اقدامات خلاقانه برای جذب شهروندان به ورزش داریم در بوستان‌های بسیاری از شهرهای کشور با رنگ‌آمیزی و نورپردازی مناسب فضاهای ورزشی خوبی ایجاد شده که شهرداری همدان باید در این زمینه الگوبرداری کند.

وی با بیان اینکه ورزش مهم‌ترین شاخصه در بحث نشاط اجتماعی است، بیان کرد: شهرداری‌ها بازوی توانمند هیئت‌های ورزش همگانی هستند و ما انتظار زیادی از شهرداری همدان در بحث گسترش ورزش داریم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان همدان عنوان کرد: نیاز است در بلوار ارم، تپه عباس آباد، گنجنامه و بوستان‌های شهر گذر سلامت و تندرستی برای شهروندان همدان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه بلوار ارم همدان بیشترین جاذبه را برای مردم همدان دارد، بیان کرد: چند هزار نفر از مردم اکثر روزهای هفته و به ویژه تعطیلات آخر هفته در بلوار ارم پیاده‌روی پیدا می‌کنند باید یک جاذبه ورزشی در این منطقه با رنگ‌آمیزی جذاب شهرداری همدان برای جذب شهروندان به ورزش ایجاد کند.

وی افزود: نورپردازی با جذابیت بالا، ایجاد گذر سلامت و تندرستی با نصب ابزارهای نوین ورزشی، ایستگاه دوچرخه‌سواری و برگزاری جشنواره‌های ورزشی می‌تواند به جذب خانواده‌های همدانی به ورزش کمک کند.

وی با بیان اینکه شهرداری همدان باید در تمام سطح شهر زیرساخت‌های ورزشی ارزان و در دسترس ایجاد کند، گفت: محله‌محور کردن ورزش نیز یکی از نکات مهم برای سلامتی جسمی و روحی شهروندان است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان همدان عنوان: این آمادگی را داریم که در توسعه و رشد ورزش در تمام زمینه‌ها با شهرداری همدان همفکری و همکاری کنیم.

پناه‌آبادی با بیان اینکه هدف ما جذب بیش از ۵۰ درصد خانواده‌های همدانی به ورزش است، بیان کرد: امروز همدان در کشور یکی از استان‌های صاحب نام در ورزش‌های همگانی است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان همدان افزود: تمام ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی ما از بالاترین نقطه تا پایین‌ترین نقطه همدان فعال بوده و همه روزه بانوان و آقایان ورزش می‌کنند که در کشور کم‌نظیر است.

پناه‌آبادی با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها در بحث توسعه ورزش همگانی وظیفه دارند، بیان کرد: از فرماندار همدان می‌خواهیم با نوشتن یک اساسنامه از جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌های مختلف در بحث ورزش همگانی جلوگیری کنند.

وی عنوان کرد: باید ورزش همگانی با محوریت هیئت ورزش‌های همگانی انجام شود و هر اداره و دستگاهی برای خود همایش‌های مختلف پیاده‌روی و ورزشی برگزار نکند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان همدان در پایان افزود: نگاه و دیدگاه هادی سبزواری ریاست استان در توسعه و رشد ورزش همگانی در بیش از یک دهه اخیر بسیار تأثیرگذار بوده است.

کد خبر 6092629

دیگر خبرها

  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • وحیدی خطاب به استانداران: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد