Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس از اجرای طرح «بهار مهربانی» در کتابخانه‌های عمومی به منظور جمع‌آوری کتاب و هدایای فرهنگی برای کمک به مناطق سیل زده خبر داد. ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، روح الله منوچهری با اعلام اینکه هموطنان ما در مناطقی از کشور با بروز حادثه سیل، نوروز امسال را با تلخکامی و افسوس آغاز کردند، اظهار داشت: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نظر دارد به منظور تسلّی دل غم‌دیدگان، کمک به کودکان آسیب دیده، کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق سیل‌زده، پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان در میان هیاهوی آواربرداری و امدادرسانی اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارسال بسته‌های کتاب و اسباب بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی با تصریح براین، کتابخانه‌های عمومی مجری طرح «بهار مهربانی» شده‌اند، گفت: تمامی کتابخانه‌های عمومی استان پایگاه جمع‌آوری بسته‌های فرهنگی خواهند بود.

یک میلیارد ریال توسط هیئات مذهبی یزد به مناطق سیل زده کمک شداحتمال تعطیلی پیش از موعد مدارس در مناطق سیل زده خوزستان؛ تصمیم‌گیری نهایی بر عهده ستاد بحران استقریب به 270 نفر از طلاب یزدی تاکنون به مناطق سیل زده اعزام شدند

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌ها، اسباب بازی‌ها و سایر هدایای فرهنگی خود را برای ارسال به مناطق سیل زده کشور تا روز دوشنبه 26 فروردین ماه جاری به نزدیکترین کتابخانه عمومی تحویل دهند.

منوچهری عنوان کرد: فهرست کتابخانه‌های عمومی استان نیز در پرتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس به نشانی «farspl.ir»  قابل دریافت است.

وی ضمن قدردانی از همراهی و همدلی گسترده در یاری رساندن به افراد مناطق سیل زده، از مردم فارس برای مشارکت در طرح بهار مهربانی دعوت و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 234 کتابخانه عمومی در استان وجود دارد و این نهاد فرهنگی بنابر وظیفه ذاتی خود، در راستای حمایت‌های فرهنگی به هموطنان و کودکان آسیب پذیر اقدام کرده است.

انتهای پیام/ 

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهار هزار نسخه کتاب از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به این نهاد اهدا شده تا در اختیار متقاضیان در استان قرار گیرد.

خدیجه معصومی اظهار کرد: این تعداد کتاب در موضوعات مختلف ادبیات، کمک درسی، کودک بوده و به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال توسط کتابخانه ملی ایران برای استفاده اعضا و مخاطبان به کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی اهدا شد.

وی اظهارکرد: کتب اهدا شده پس از نیازسنجی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان توزیع و پس از آماده سازی در دسترس اعضای کتابخانه‌های عمومی قرار خواهد گرفت.

اهدای کتاب اقدامی در راستای غنی سازی منابع کتابخانه‌های عمومی و ارتقای فرهنگ مطالعه بوده و سال گذشته نیز چهار هزار جلد کتاب به ارزش هشت میلیارد ریال از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور به این نهاد اهدا شد و علاقه‌مندان جهت اهدای کتاب می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.

آذربایجان غربی دارای ۱۰۱ کتابخانه عمومی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد