Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:13:50 GMT

ارتقاء جایگاه سردفتران؛ مهمترین برنامه کانون در سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۰۱۹۳

ارتقاء جایگاه سردفتران؛ مهمترین برنامه کانون در سال ۹۸

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با بررسی عملکرد یکساله مالی کانون سردفتران و دفتریاران در جلسه شورای عالی کانون‌ها و جوامع سردفتری، گفت: مهمترین برنامه کانون در سال جدید اجرای برنامه‌هایی است که جایگاه سردفتران را بیش از پیش ارتقا دهد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا دشتی اردکانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در این جلسه با بیان توضیحاتی به روند عملکرد کانون طی سال‌های گذشته پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهمترین برنامه کانون در سال جدید را اجرای برنامه‌هایی دانست که جایگاه سردفتران را بیش از پیش ارتقا دهد.

خزانه‌دار کانون سردفتران و دفتریاران هم در این جلسه به منابع درآمدی کانون اشاره کرد و گفت: وصولی ۱۰ درصد سردفتران سراسر کشور به حساب کانون و سودهای بانکی حساب‌های کانون تنها منابع درآمدی کانون است.

علی خندانی ضمن بیان جزئیات هزینه‌های مالی کانون در سال گذشته اظهار داشت برای بودجه سال جدید در مورد بازرسی‌ها و امور رفاهی بودجه در نظر گرفته شده است.

وی مبلغ هزینه‌های درمانی کانون در سال گذشته را ۳۸ میلیارد و ۲۵۸ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: هزینه ۸ مورد سفرهای خارجی اعضای هیأت مدیره کانون در این دوره ۱۳۶ میلیون تومان بوده است و هیچ رقمی بابت حق مأموریت به آنان پرداخت نشده است. در کل بودجه کل استان‌ها در سال گذشته ۱۷ میلیارد تومان بوده است.

در پایان این جلسه اعضای مجمع عمومی شورای عالی کانون‌ها و جوامع سردفتری اقدام دولت آمریکا را در تروریست نامیدن سپاه پاسداران محکوم و حمایت قاطعانه خود را از این نهاد مردمی اعلام کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كانون سردفتران و دفترياران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این برنامه از دو بخش اصلی برگزاری کارگاه‌های ویژه با موضوع شعرخوانی، سرودخوانی در مرکز و همچنین اجرای برنامه در کنار سواحل خلیج گرگان و دریای خزر تشکیل شده بود.

فاطمه ریاحی، مربی مسوول مرکز در این برنامه خطاب به کودکان و نوجوانان حاضر، از خلیج فارس به عنوان بخش جدایی ناپذیر هویت ملی ما ایرانیان عنوان کرد و گفت: ایجاد شادی، شور و نشاط دربین کودکان و نوجوانان، معرفی ظرفیت های محیط زیستی، پاسداشت زیبایی و ­پاکیزگی، حفظ و نگهداری و در نهایت معرفی این خلیج بزرگ به کودکان امروزی، از اهداف کانون در اجرای این برنامه بوده است.

در این روز سخنان و کارگاه‌هایی با هدف انتقال مفاهیم شناخت و موقعیت حساس جغرافیایی خلیج فارس به کودکان و نوجوانان صورت گرفت و یکی از کارشناسان اداره محیط زیست این شهرستان نیز به بیان مواردی در خصوص چگونگی حفظ و نگهداری از این نعمت خدادادی پرداخت.

در پایان والدین، کودکان و نوجوانان بندرگزی با تشکیل زنجیره انسانی شعار « از خزر تا خلیج فارس» را بر زبان آوردند.

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند