Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - رییس هلال احمر مهاباد گفت: اولین محموله ارسالی از این شهرستان به ارزش چهار میلیارد و 500 میلیون ریال به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.

منصور صداقت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محموله شامل 300 دستگاه چادر مخصوص و یکهزار تخته پتو است که در قالب سه کامیون امروز از این شهرستان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مقصد این کمک ها را استان خوزستان اعلام کرد و گفت: این محموله به هلال احمر اهواز تحویل داده خواهد شد تا با توجه به نیازهای منطقه بین سیل زدگان توزیع شود.
«صداقت» با بیان اینکه در مراحل بعدی کمک های مردمی نیز به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد، اضافه کرد: هم اکنون چهار پایگاه در میدان ملاجامی، شهرداری (جمهوری اسلامی)، چهار راه آزادی و میدان استقلال مهاباد فعال است که در 2 نوبت صبح و عصر آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیّر و نیکوکار این شهرستان هستند.
وی اضافه کرد: شهروندان می توانند کمک های نقدی خود را علاوه بر اهدای نقدی در این پایگاه ها، با استفاده از سامانه 112#780* از طریق گوشی تلفن همراه، شماره حساب 99999 یا شماره کارت 6104337999999996 به حساب جمعیت هلال احمر نیز واریز کنند.
رییس هلال احمر مهاباد از اعضای انجمن های مردم نهاد این شهرستان نیز خواست تا داوطلبان این جمعیت را در عملیات جمع آوری، بسته بندی و ارسال کمک ها به مناطق سیل زده همراهی کنند.
به گزارش ایرنا، روز گذشته نیز یک محموله از کمک های مردمی به ارزش یک میلیارد ریال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد به سیل زدگان استان لرستان و مناطق معلولان و پلدختر ارسال شد.
بارش شدید باران در روزهای 28 و 29 اسفند 1397 در شرق استان گلستان و استان های جنوب غربی کشور از جمله لرستان و خوزستان در هفته های اخیر باعث بروز سیل و وارد کردن خسارت زیادی به ساکنان این مناطق شد.
9903/6185/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر سيل زدگان مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حمید محبوبی مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.   وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی