Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست طهرانچی در شهر سیل‌زده پلدختر برگزار شد. ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در استان لرستان صبح امروز به ریاست محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور بررسی آخرین وضعیت کمک‌رسانی نیروهای جهادی این دانشگاه به مردم سیل‌زده پلدختر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طهماسب کاظمی رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌ها، مردانی مشاور رئیس و سرپرست دفتر انتصابات، سیدمحمود هاشمی رئیس بسیج اساتید، حسین نصیرزاده رئیس مرکز مقاومت بسیج کارکنان، محمد قربانی گلشن‌آبادی مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی، وحید شورابی دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشجویی از جمله مسئولان حاضر در این جلسه بودند.

طهرانچی در این جلسه با اشاره به آسیب‌های ناشی از سیل پلدختر، بر تسریع امدادرسانی دانشگاه آزاد اسلامی و حضور فعال‌تر نیروهای جهادی این دانشگاه در مناطق سیل‌زده به ویژه شهر پلدختر تأکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه حجم رسوبات بر جای‌ مانده ناشی از وقوع سیل در پلدختر بین 70 سانتیمتر تا یک متر ارتفاع دارد، اظهار داشت: باید براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده، حداقل 500 نفر از نیروهای جهادی دانشگاه آزاد اسلامی طی یک ماه عملیات لایروبی را در این مناطق انجام دهند.

وی تأکید کرد: حضور هر فرد جهادی در مناطق سیل‌زده نباید بیش از پنج روز به طول انجامد تا امکان حضور تمامی اقشار دانشگاه آزاد اسلامی فراهم باشد.

 طهرانچی در ادامه گفت: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی باید درک درستی از حوادث طبیعی چون سیل و آثار پس از آن داشته باشند، بنابراین اعزام نیروهای جهادی به مناطق سیل‌زده باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا نیروهای داوطلب از واحدهای سراسر کشور امکان حضور و کمک‌رسانی داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه براساس ارزیابی‌های به‌ عمل‌ آمده، بازسازی شهر پلدختر و رفع مسائل بحرانی آن زمان‌بر است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در این مدت مردم آسیب‌دیده پلدختر و دیگر مناطق سیل‌زده را تنها نخواهد گذاشت.

در این جلسه رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های لرستان، همدان، مرکزی، قزوین، زنجان و رؤسای واحدهای نجف‌آباد و بروجرد نیز حضور داشتند.

در پایان این جلسه، نیروهای جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب پنج تیم به سرپرستی رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های لرستان، همدان، زنجان، مرکزی و قزوین به منظور انجام امور محوله، به بخش های مختلف شهر پلدختر اعزام شدند.

 طهرانچی پس از برگزاری جلسه قرارگاه جهادی و اعزام گروه های خدمت رسان به بخش‌های آسیب‌دیده شهر، در منطقه جنوب‌ غرب شهر پلدختر حضور یافت و در طول مسیر بازدید از روند کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده پلدختر، با نیروهای جهادی حاضر در منطقه به گفت‌وگو پرداخت و از اقدام جهادی و انقلابی جوانان در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان قدردانی کرد.

طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شب گذشته برای دومین بار طی هفته اخیر برای بررسی نحوه خدمت‌رسانی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی به شهر پلدختر، در این شهر سیل‌زده حضور یافت.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه آزاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت روز معلم، آیین بزرگداشت و تجلیل از پروفسور احمدعلی فروغی ابری موسس و بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد استان اصفهان، محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و دیگر مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: حضورم را در این روز بزرگ و تجلیل از بزرگمرد عرصه علم، مغتنم می‌شمارم و این روز را گرامی می‌دارم و باید بگویم نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه به نام دکتر فروغی، کوچک‌ترین تقدیری است که می‌شود از این استاد عزیز داشت.

محمد نورصالحی افزود: دانشگاه آزاد واحد اصفهان (خوراسگان) که از برکت‌های جمهوری اسلامی در این شهر است، حاصل عمر دکتر فروغی است و اگر اهتمام ایشان نبود این مرکز علمی به این بالندگی نمی‌رسید.

وی تصریح کرد: دکتر فروغی به مانند کسی که خشت خشت این دانشگاه را بنا کرده باشد، به این دانشگاه تعلق خاطر داشت و با دانشجویان مانند پدر برخورد می‌کرد و همواره نگران آنها و پیگیر مشکلات‌شان بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: به عنوان رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به نشانه تقدیر از مقام علم و عالم و به ویژه دکتر فروغی ابری، وظیفه خود دانستم در بزرگداشت مردی که در تمام عمرش در راه علم قدم برداشت شرکت کنم و قدرشناس زحماتش باشیم.

محمد باقری معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در توصیف پروفسور فروغی اظهار کرد: من هرچه از دکتر فروغی که به عنوان یک پدر در این دانشگاه زحمت کشیدند، بگویم، کم گفته ام و در خاطرم هست که ایشان چه زحماتی در همراهی با همه اقسام و بخش‌های دانشگاه از جمله بسیج دانشجویی داشتند. آن زمان که افتخار خدمت در دوران دانشجویی در بسیج دانشجویی را داشتم و اهتمام این بزرگمرد در خاکسپاری شهدای گمنام دانشگاه باعث شد که این دانشگاه در خاکسپاری شهدا پیشرو باشد.

پس از آن، آیین نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان به نام دکتر احمدعلی فروغی اجرا و از تابلوی جدید آن به نام این استاد فرهیخته پرده‌برداری شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در توصیف موسس و بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان اظهار کرد: ایشان در بنای این نهاد علم، زحمات بسیاری کشیدند و آقای دکتر فروغی عزیز و همه همکارانشان که خالصانه این سنگ بنا را گذاشتند، نزد خداوند مأجور و عزیز هستند.

دکتر محمدمهدی طهرانچی افزود: بر اساس فرمایش الهی، اگر در تاسیس بنایی تقوا نباشد، رشدی حاصل نخواهد شد و یکی از دلایل درخشش این دانشگاه، نیت خالص بانیان آن در احیای علم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان برای تصویب دو فوریتی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد واحد اصفهان به نام پروفسور فروغی قدردانی کرد و ادامه داد: خداوند به ما توصیه کرده که شاکر نعمت وجود عالمان باشیم.

دکتر طهرانچی، پیام نجفی را خلف صالح پروفسور فروغی خطاب کرد و گفت: این مسئله از افتخارات ما و دانشگاه آزاد است. دانشگاه آزاد این افتخار را دارد که ذیل سایه نظام ولایت انجام خدمت کند؛ دانشگاه آزاد برای مردم و از مردم است و بابت حمایت‌های شورای شهر اصفهان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان