Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - رییس هیات وزنه برداری آذربایجان غربی گفت: «علی میری» وزنه بردار ملی پوش ارومیه ای با عضویت در ترکیب نهایی تیم ملی بزرگسالان، برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور چین آماده می شود.

شاهرخ پیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: «میری» هم اکنون در آخرین مرحله از اردوی متصل به اعزام تیم ملی در تهران حضور دارد و در فاصله هفت روز مانده تا زمان برگزاری، در حال انجام تمرین زیر نظر کادر فنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: «میری» یکی از قهرمانان مطرح و نام آشنای کشور است که مقام نایب قهرمانی جوانان 2016 جهان /لهستان/ را در کارنامه دارد و با توجه به آمادگی خوبی که دارد از شانس مدال آوری بالایی برخوردار می باشد.
وی ادامه داد: مسابقات وزنه برداری قهرمانی سال 2019 آسیا یکی از مراحل گزینشی و کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو ژاپن است که 29 فروردین تا هشت اردیبهشت سال جاری /18 تا 28 آوریل/ به میزبانی شهر «نانگبو» چین برگزار می‌شود.
رییس هیات وزنه برداری آذربایجان غربی گفت: طبق اعلام سرمربی و کادر فنی تیم ملی علی میری و مسعود چترایی در دسته 89 کیلوگرم، کیانوش رستمی، سید ایوب موسوی، امیر حقوقی، رضا بیرالوند، کیا قدمی، علی هاشمی، سعیدعلی ‌حسینی و علی داودی به عنوان نفرات اصلی و محسن دادرس و میرمصطفی جوادی به عنوان 2 ملی پوش ذخیره عازم مسابقات آسیایی چین می شوند.
پیری افزود: حضور میری در ترکیب اصلی تیم ملی مایه مباهات ورزش استان است و امید می رود این ورزشکار با رفتن بر سکوی قهرمانی آسیا موجب افتخار آفرینی برای ایران اسلامی شود.
به گزارش ایرنا علی میری متولد 10 مرداد 1374 در شهر ارومیه است؛ وی اواخر سال گذشته مدال طلای مجموع یک ضرب و 2 ضرب مسابقات قهرمانی بزرگسالان ایران و انتخابی تیم ملی را با ثبت رکورد 347 کیلوگرم بر گردن آویخت و بار دیگر مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفت.
این وزنه بردار جوان ملی پوش اواخر شهریور سال 1396 با مهار 361 کیلوگرم وزنه در مجموع یک و 2 ضرب مقام سوم مسابقات وزنه برداری بین المللی ترکمنستان را به دست آورد.
میری آذر ماه سال 1396 در رقابت گروه A دسته 85 کیلوگرم در حرکت یک ضرب و 2 ضرب با مجموع وزنه 348 کیلوگرم در جایگاه هفتم جهان به میزبانی شهر «آناهیم ایالت کالیفرنیا آمریکا» قرار گرفت.
این وزنه بردار جوان ارومیه ای خرداد ماه 1394 در رقابت های وزنه برداری جوانان جهان در لهستان موفق به کسب مدال نقره یک ضرب، طلای 2 ضرب و نقره مجموع هر 2 حرکت شد و با ثبت رکورد 332 کیلوگرم بر سکوی نایب قهرمانی دسته 77 کیلوگرم جوانان جهان ایستاد.
سال گذشته 11 وزنه بردار آذربایجان غربی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.
امیرحسین اصلانی، شایان احمدنژاد، شایان چاپاش، احسان سپهری و احسان محمودی در نونهالان، محمد ارسلانی، امید مردی، علی عالی پور در نوجوانان، احمد احمدنژاد و علی عبدالعلی زاده در جوانان و علی میری در بزرگسالان دعوت شدگان به اردو بودند.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش وزنه برداري قهرماني آسيا علي ميري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟