Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین جهانتیغی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نام نویسی از علاقه مندان این حوزه در سیستان و بلوچستان از بهمن ماه آغاز و در 20 فروردین به پایان رسید که در پایان 33 استاد دانشگاه، 857 نفر کارمند و 189 دانشجو در آن شرکت کردند.
وی ادامه داد: مشارکت دانشگاهیان در بیست و چهارمین دوره از این جشنواره نسبت به دوره قبل حدود 20 درصد افزایش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول مرکز قرآن و عترت شهید فیروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: این جشنواره در هفت بخش و 44 رشته از اواخر فروردین تا نیمه نخست اردیبهشت ماه در شهرستان های مختلف زیر پوشش دانشگاه برگزار می شود.
جهانتیغی بیان کرد: نفرات برتر این جشنواره به مرحله کشوری که شهریور امسال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می شود راه می یابند.
7316 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استاد دانشگاه دانشجو دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان قرآن 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی نی ریز گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۶۹ حافظ قرآن خواهر و برادر در همه رده‌های سنی برگزار شد.

نوبختی با بیان این که داوطلبان، حافظان ۱۰ و ۲۰ جزء قرآن بودند، افزود: شرکت کنندگان به ۱۵۰ سوال قرآنی به مدت یک ساعت پاسخ دادند.

 

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کاشمر
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه