Web Analytics Made Easy - Statcounter

رائول سرمربی آینده کاستیا شد.

طرفداری- رائول گونزالس مهاجم سابق رئال مادرید به عنوان سرمربی فصل آینده کاستیا در نظر گرفته شده است.

به نقل از مارکا، رائول فصل جاری را به عنوان سرمربی زیر 19 ساله های رئال مادرید پشت سر گذاشت و با این تیم به قهرمانی رسید. کسب عنوان قهرمانی مسئولان رئال مادرید را متقاعد کرد تا به اسطوره باشگاه ارتقا درجه دهند؛ آن ها رائول را به عنوان سرمربی فصل آینده کاستیا انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ماه مِی رائول گواهینامه رسمی سرمربیگری اش را از سوی یوفا می گیرد و می تواند راه زیدان را در رئال مادرید ادامه دهد. خوزه مانوئل دیاز سرمربی فعلی کاستیا تا پایان فصل هدایت این تیم را بر عهده دارد و آینده او مشخص نیست. رائول پس از 15 فصل حضور و بازی کردن در سانتیاگو برنابئو ارزش بالایی برای رئال مادرید دارد و الگویی مناسب برای بازیکنان جوان رئال مادرید است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید

ستاره برزیلی برای دومین ماه متوالی بهترین بازیکن تیمش شد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید عملکرد درخشان خود در ماه مارس را در ماه آوریل نیز تکرار کرد.

با اعلام باشگاه رئال مادرید، وینیسیوس جونیور بالاتر از سایر بازیکنان این تیم به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال مادرید برگزیده شد. وینیسیوس جونیور در 4 بازی در ماه آوریل با پیراهن رئال مادرید، یک گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرد و عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی و بارسلونا داشت. این سومین جایزه بهترین بازیکن ماه رئال مادرید در سال 2024 برای وینیسیوس جونیور است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم