Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-05@20:42:05 GMT

اعلام زمان عرضه Galaxy A80

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۱۲۰۶

اعلام زمان عرضه Galaxy A80

سامسونگ تاریخ فروش و قیمت گلکسی ای ۸۰ (Galaxy A80) را اعلام کرد. این موبایل که پیش‌تر انتظار می‌رفت با نام گلکسی A90 معرفی شود، اولین گوشی هوشمند کمپانی کره‌ای است که با یک مجموعه دوربین کشویی و چرخشی عرضه خواهد شد.

به گزارش صدای ایران از ترنجی، قیمت گلکسی ای ۸۰ در جریان مراسمی که برای رونمایی از محصولات جدید سامسونگ در بانکوک تایلند در حال برگزاری بود، اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با برخورداری از دوربینی منحصر به فرد، گلکسی A80 کاملا از رقبا متمایز جلوه می‌کند و باید آن را یک دستگاه پریمیوم در بین محصولات میان رده توصیف کنیم.

همان‌طور که اشاره شد دوربین سه‌گانه گلکسی ای ۸۰ در پنل پشتی، حالت پاپ آپ طور و چرخشی دارد که به کاربران امکان ثبت تصاویر سلفی را نیز می‌دهد. این ماژول سه‌گانه از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین سه‌بعدی برای عمق‌سنجی تشکیل شده است. در اپلیکیشن دوربین با انتخاب حالت سلفی، کل این مجموعه به سمت جلو برمی‌گردد و روبروی صورت کاربر قرار می‌گیرد. بنابراین می‌توان حدس زد که با گران‌ترین محصول در بین گوشی های جدید سری A مواجه هستیم.

قیمت سامسونگ گلکسی ای ۸۰ در اروپا، ۶۴۹ یورو (حدود 10 میلیون تومان) تعیین شده است و در سایر بازارها نیز با مبلغی در همین حدود به فروش می‌رسد. این در حالی است که پرچمدار جدید Galaxy S10e نیز حدود 670 یورو قیمت دارد!

این دستگاه از تاریخ هشتم خرداد ماه (29 مه) در رنگ‌های طلایی (Angel Gold)، سفید (Ghost White) و مشکی (Phantom Black) قابل خریداری خواهد بود. کمپانی کره‌ای بازارهای اروپا، خاورمیانه، روسیه، آسیا، استرالیا، نیوزیلند، چین و هنگ کنگ را برای عرضه گلکسی A80 هدف گرفته است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سامسونگ گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آن‌طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، از ابتدا تا نیمه بهار ۱۴۰۳، قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در حدود ۷ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۳۴۲ میلیون تومان رسیده است. این در حالی است که قیمت کارخانه این خودرو، ۳۰۹ میلیون و ۷۷۴ هزار تومان است.

همچنین پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ از ابتدای سال تاکنون در حدود ۱۹ میلیون تومان افزایش قیمت داشته و ۳۲۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. قیمت کارخانه این خودرو هم ۲۳۶ میلیون و ۳۴ هزار تومان است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902819

دیگر خبرها

  • عرضه خودروهای برقی آغاز شد
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم