Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله پورابراهیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 268 هزار و 268 نفر- ساعت دوره آموزشی از سوی بخش دولتی برای یکهزار و 572 نفر از علاقه مندان رشته های فنی سال گذشته در شهرستان آران و بیدگل ارائه شد.
وی بیان کرد: 71 هزار و 545 نفر- ساعت در مرکز ثابت و شعبه ها، 15 هزار و 575 نفر- ساعت روستایی، 20 هزار و 147 نفر- ساعت در صنایع، 2 هزار و 686 نفر- ساعت در دانشگاه ها، 144 هزار و 430 نفر- ساعت سیار شهری و در پادگان ارتش 13 هزار و 884 نفر- ساعت آموزش ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آران و بیدگل اضافه کرد: رشته های برق صنعتی و ساختمانی، تعمیر لوازم خانگی، حرارتی و برقی، سرویس کار خودرو، تعمیر وسایل گازسوز و پکیج ویژه آقایان و رشته های صنایع دستی، هنرهای صنایع چوب، فناوری اطلاعات و صنایع چرم ویژه بانوان بود.
وی در ادامه راه اندازی مرکز سیار در ابوزیدآباد را یادآور شد و 77 مورد بازرسی در حوزه آموزشگاه های آزاد، انجام آزمون های مهارتی و تعیین صلاحیت برای 2 هزار و 813 نفر، ساخت سالن دو منظوره، پارکینگ و تجهیز مرکز به پنل های خورشیدی جهت تولید انرژی های تجدید پذیر به میزان 10 کیلو وات را از دیگر اقدام های صورت گرفته مرکز فنی حرفه ای آران و بیدگل در سال 97 برشمرد.
پورابراهیمی همچنین به افزایش 95 درصدی اعتبارهای جذب شده در سال 97 به نسبت سال پیش از آن اشاره کرد و افزود: فعالیت هایی از جمله انجام مشاوره و رهگیری اشتغال کارآموزان، شرکت در نمایشگاه کارآفرینی، همکاری در برگزاری جشنواره غذا و نمایشگاه تولیدات کارگاهی در شهر ابوزیدآباد از دیگر اقدام های صورت گرفته است.
به گفته وی 34 آموزشگاه آزاد، یک مرکز ثابت شهری، سه مرکز سیار شهری و روستایی در آران و بیدگل فعالیت می کند.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
7472/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اصفهان برق شهری و روستایی صنایع دستی فنی و حرفه ای 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور امدادگران در سیل کاشان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنوید متقی، با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، گزارش سیل و آبگرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 6086859

دیگر خبرها

  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان