Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: کنترل و مدیریت مصرف سوخت در واحدهای کشاورزی امری ضروری بوده و باید از دریافت سهمیه سوخت توسط واحدهای تعطیل شده نیز خودداری کنیم ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در اولین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: به منظور کاهش قاچاق دام و به دلیل نبود مقرراتی ویژه باید تعامل و مشارکت را افزایش داده و از ابزارهای نوین در کنترل ان بهره ببریم و در تعیین متولی صدور مجوز خروج دام نیز تابع تصمیمات مرکز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کنترل و مدیریت مصرف سوخت در واحدهای کشاورزی امری ضروری بوده و باید از دریافت سهمیه سوخت توسط واحدهای تعطیل شده نیز خودداری کنیم؛ همچنین مبارزه با قاچاق آرد و گندم و متخلفان این حوزه از اولویت‌هاست.

استاندار قزوین تاکید کرد: سیگار و پوشاک از جمله کالاهای اصلی بوده که در استان قاچاب می‌شود و باید به منظور حفاطت از سلامت مردم، مراقبت‌های خود در زمینه جلوگیری از قاچاق را افزایش دهیم.

وی افزود: شناسایی انبار بنگاه‌های اقتصادی موجود استان در حالیکه نباید مانع فعالیت و کار اقتصادی اصناف و بنگاه‌ها شود نیز از جمله موارد بوده که ضرورت دارد.

رونق تولید مستلزم حمایت بانک‌ها از تولید کنندگان استراه اندازی شرکت‌های تعطیل شده قزوین رویکرد اساسی در سال رونق تولید استمحموله مرغ زنده قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدی بیان کرد: کنترل صادرات و خروج دام از استان می‌تواند به کنترل قاچاق دام کمک کند و رئیس سازمان جهاد کشاورزی نیز باید به منطور کاهش قاچاق سوخت، وضعیت واحدهای تولیدی و ابزار و ماشین آلات موجود و میزان مصرف سوخت را گزارش دهند.

وی افزود: مبارزه با قاچاق کالا باید به منظور تحقق شعار سال و حرکت در مسیر رونق تولید مورد توجه همگان قرار گیرد و این موضوع در استان قزوین به علت قرار گیری در مسیر جاده ترانزیت کالاهای استان‌های دیگر اهمیت بیشتری دارد.

استاندار قزوین ادامه داد: خودداری از قاچاق کالاهایی همچون محصولات غذایی، بهداشتی، دارویی و دخانیات اولویت ما بوده چرا که سلامت مردم درگیر بوده و باید به این موضوع اهمیت خاصی داد.
انتهای پیام/ن

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال در گمرگ پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن‌ها شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان برخورد با پدیده قاچاق به ویژه سوخت و افراد قاچاقچی را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 750847

دیگر خبرها

  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!