Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@07:27:31 GMT

نقد منصفانه تکلیف مهم نشریات دانشجویی است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۱۴۹۲

نقد منصفانه تکلیف مهم نشریات دانشجویی است

غلامرضا غفاری عصر پنجشنبه در گردهمایی مسئولین نشریات دانشجویی کشور در دانشگاه فردوسی مشهد افزود: نقد نشریات دانشجویی تا زمانی که منصفانه و در چارچوب قانون باشد، ایرادی ندارد.
وی اظهار داشت: فعالیت نشریات دانشجویی جلوه گر مشارکت دانشجویان و همراه با حساسیت بسیار است.
وی گفت: دست اندرکاران نشریات دانشجویی باید ملاحظات فنی، اخلاقی، فرهنگی و امثال آن را در مطالب نشریه خود مد نظر داشته باشند زیرا طبیعت و ماهیت کار رسانه ای، اقتضائات و شرایط خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غفاری افزود: فعالان حوزه نشریات دانشجویی باید همراهی و تعامل بیشتری در راستای غنای نشریات داشته باشند و فعالیت را در چارچوب ماموریتهای ترسیم شده ادامه دهند.
وی با اشاره به سیل اخیر در کشور اظهار داشت: از کانونها و تشکلهایی که امکان کمک به مناطق سیلزده را دارند، تقاضای کمک داریم.

* نشریات دانشجویی ویترین اندیشه دانشجو است
مدیرکل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این گردهمایی گفت: نشریات دانشجویی ویترین اندیشه دانشجویان و از عرصه های فعالیت دانشجویی در دانشگاههاست.
هادی عسگری افزود: باید با مشارکت بیشتر دانشجویان برای جامعه اسلامی و دانشگاهیان تولید ارزش کرد، در فضای دانشگاهی می کوشیم به کمک دانشجویان متعهد و مکتبی کمک کار دولت باشیم، دانشجویان باید معضلات را رصد و راهکار خوب ارائه دهند.
وی در باره تعطیلی دانشگاه های اهواز نیز گفت: احتمال دارد دانشگاه های اهواز هفته آینده نیز به دلیل مشکلات سیلاب تعطیل باشند اما تصمیم نهایی در شورای تامین اتخاذ خواهد شد.
نخستین گردهمایی مسئولین نشریات دانشجویی کشور روز پنجشنبه به مدت یک روز در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
حدود 3200 نشریه دانشجویی در حوزه وزارت علوم در زمینه های ادبی، علمی، فرهنگی و تخصصی منتشر می شود.
2030/ 7505/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جامعه اسلامی طبیعت علوم تحقیقات و فناوری مد وزارت علوم 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس؛ تقریبا همه دانشگاه‌های مهم فرانسه به انتفاضه دانشجویی پیوسته اند. دانشگاه‌های شهر‌های پاریس، استراسبورگ، سن اِتیَن، رِن، بوردو، دیژون، لیل، لیون، گرونوبل و مانتون از جمله آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مصاحبه‌ها: دانشجو
امروز بیشتر دانشگاه‌های فرانسه یا از طرف دولت تعطیل اعلام شدند یا توسط دانشجویان مسدود و کلاس‌های درس به صحنه حمایت از فلسطین و مقاومت غزه تبدیل شد. مذاکرات نمایندگان دولت و اتحادیه‌های دانشجویی شب گذشته با شکست همراه بود.
"بچه‌های غزه، بچه‌های فلسطین؛ این بشریت است که ما می‌کشیم"، " فلسطین زنده است، فلسطین پیروز می‌شود"، " ما همه فرزندان غزه هستیم"، " اسرائیل قاتل، مکرون همدست" از جمله شعار‌های دانشجویان در اجتماعات اعتراضی امروز بود.
دانشجویان دانشگاه‌های پاریس پس از تعطیلی کلاس‌های درس در مقابل پانتئون (مقبره مشاهیر فرانسوی) به دولت هشدار دادند در صورت ادامه حمایت از جنایات رژیم اسرائیل، دست به اعتصاب غذای سراسری خواهند زد.

 

دیگر خبرها

  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • اعتراضات دانشجویی علیه اسرائیل به مکزیک هم رسید
  • چگونگی شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین از ۱۰۰ سال پیش در آمریکا
  • در آمریکا چه خبر است؟
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • ۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا