Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:49:45 GMT

ائمه جمعه استان اصفهان از سپاه پاسداران حمایت کردند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۱۴۹۳

ائمه جمعه استان اصفهان از سپاه پاسداران حمایت کردند

اصفهان - ایرنا - ائمه جمعه اصفهان در اعتراض به اقدام اخیر سران آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی گرد هم آمندند.

به گزارش ایرنا، ائمه جمعه استان اصفهان روز پنجشنبه با حضور در دفاتر آیت الله حسین مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه استان و سپس در ناحیه بسیج امام صادق (ع) اصفهان نسبت به اقدام اخیر رژیم آمریکا در تروریستی خواندن اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ائمه جمعه استان با پوشیدن لباس پاسداری و در دست داشتن پلاکاردهایی منقش به نشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تصاویری از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بر همسویی و همراهی ائمه جمعه و روحانیان استان اصفهان با آرمانهای انقلاب اسلامی و دفاع از نهادهای انقلابی و قانونی نظام اسلامی تاکید کردند.
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در این مراسم با اشاره به نقش سپاه پاسداران در دفاع از کیان اسلامی، گفت: امام خمینی (ره) به عنوان یک عارف، مجتهد، فقیه و عالم دینی در خصوص سپاه تعابیر بزرگی دارد که نشان از جایگاه این نهاد مقدس است.
حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا صالحیان اظهار کرد: حضور امروز ائمه جمعه در سپاه نشان از بیعت و همراهی ائمه جمعه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که پیشتاز مقابله به تروریسم و مدافع مظلومان عالم است.
یکی از هادیان سیاسی سپاه نیز در این مراسم،گفت: اقدام اخیر ترامپ نشان از اوج حماقت این فرد دارد زیرا در مقطعی که سپاه به واسطه کمک رسانی به مردم در سیل در قلوب مردم قرار دارد و در آستانه روز پاسدار این مساله مطرح شد و مردم ایران به اوج خباثت سران آمریکا پی بردند.
محمود معلمی تاکید کرد: این اقدام نشان داد سران آمریکا بازیچه صهیونیستها هستند و برای خوش خدمتی به آنها از یک طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست تروریست ها و از سوی دیگر جولان را حق رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
وی خاطر نشان کرد: قدرت سیاسی و نظامی آمریکا رو به افول است و این یاوه گویی ها نشان از ضعف این رژیم است و در داخل نیز موجب انسجام بیشتر شده است.
همچنین در بیانیه ائمه جمعه استان که در پایان این مراسم قرائت شد؛ آمده است: اقدام ابهانه رییس جمهوری آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروههای تروریستی، نشان از کینه و خباثت متراکم استعمار جهانی از توان دفاعی، صلابت، و محبوبیت نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران است که با نفوذ هراس و وحشت به عمق ذهن دشمنان مانع عملیاتی شدن تهدیدهای سخت آنان و وارد شدن به میدان کارزار با ایران عزیز شده است و پیام حقانیت راه نورانی و مستقیم پاسداران سرافراز و ایثارگر و استیصال شیطان بزرگ را به دنبال دارد.
در این بیانیه افزوده شده است: اینک در ابتدای گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ائمه جمعه استان اصفهان با افتخار و اعتقاد راسخ اعلام می دارند که ما نیز پاسدار اسلام، پاسدار حریم ولایت، پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسدار حاکمیت حق و حقیقت هستیم.
دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز گذشته با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار می دهد که این اقدام، موج گسترده ای از واکنش ها و انتقادها را در حمایت از سپاه به دنبال داشت.
/6022/ 7143

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سپاه اصفهان ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند