Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات ناجا پس از بازدید از مناطق سیل زده خوزستان، گفت: همدلی، همزبانی و همکاری مردم با نیروهای نظامی، انتظامی و امدادی باعث ایجاد وضعیت مطلوب در استان شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سردار "حسین ساجدی نیا"، اظهار داشت: از همان ساعت اولیه وقوع سیل در برخی نقاط کشور، نیروی انتظامی برای خدمت به مردم به خصوص در استان خوزستان وارد عمل شد و با همت همکاران قرارگاه امام علی(ع) امنیت مطلوبی در سراسر استان برقرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

این مقام انتظامی اذعان کرد: در رابطه با اقدامات انتظامی، امنیتی و تردد، مشکل خاصی نداشتیم و کلیه مصوبات، اجرایی و عملیاتی شدند که نتیجه آن، وضعیت مطلوب حاکم بر استان است.

سردار ساجدی نیا با بیان اینکه از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان خوزستان از بالگرد، بال ثابت و پهباد استفاده شد، تصریح کرد: برای کمک و همیاری بیشتر، یگان ویژه و دریابانی ناجا نیز حضور فعال در کنار مردم داشتند.

وی ادامه داد: همدلی، همزبانی و همکاری مردم با نیروهای نظامی، انتظامی و امدادی از نکات بسیار مهمی است که باعث شد، شاهد وضعیتی مطلوب در سراسر استان باشیم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مردم خوزستان همان گونه که در دوران دفاع مقدس دلیرانه مقاومت می کردند، هم اکنون در کنار همکاران و نیروهای امدادی برای مقابله با سیل، سیل بند ایجاد کرده اند تا راه نفوذ آب را ببندند. درست همانند زمان جنگ که سنگر می ساختند و جان بر کف در میدان رزم بودند.

سردار ساجدی نیا بیان داشت: در سرکشی که به عمل آمد نکته مهم این بود که هموطنان از سراسر کشور حتی از استان گلستان و مازندران که خود آسیب دیده سیل بودند برای کمک رسانی در مناطق سیل زده حضور پیدا کرده بودند، که جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون عملیات ناجا با تاکید بر اینکه با همدلی مجموعه نیروی انتظامی، مردم و سایر دستگاه ان شاءالله شاهد بازگشت وضعیت عادی به استان خواهیم بود، خاطر نشان کرد: هموطنان برای جلوگیری از انتشار شایعات، اطلاعات و اخبار مربوطه را از طریق رسانه ملی اخذ کنند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان خوزستان استان گلستان امام علی دوران دفاع مقدس نیروی انتظامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب مانعی برای پیشرفت نیست

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، مردم و طلاب حوزه‌های علمیه بندرعباس با حضور در حوزه علمیه مدرسه النبی با برپایی تجمعی از طرح نور فرماندهی انتظامی حمایت کردند.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.
 
شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.
  
 حجت الاسلام والمسلمین حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان در این تجمع با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، گفت: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.
 
وی افزود: نیروهای خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، این بار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.
 
وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.
 
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.
 
سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.
 
وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.
 
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.
 
پس از سخنان سردار جاویدان، مردم ولایت‌مدار بندرعباس با شعارهای «نیروی انتظامی حمایت حمایت»، «سردار قهرمان ما تشکر تشکر» و «پلیس فداکار تشکر تشکر» از مواضع سردار و اقدامات فراجا در اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) قدردانی کردند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است