Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:36:22 GMT

بیشترین درخواست مراجعات مردمی از استاندار سمنان چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۱۷۴۶

بیشترین درخواست مراجعات مردمی از استاندار سمنان چه بود؟

استاندار سمنان با ابراز خرسندی از برگزاری جلسه سه ساعته ملاقات مردمی با اقشار مختلف مردم در استانداری سمنان گفت: صاحبان برخی واحدهای تولیدی، طرح برخی مشکلات در مناطق روستایی، دریافت تسهیلات و درخواست گره‌گشایی در خصوص انعطاف نداشتن برخی مقررات و قوانین مهمترین مطالبات مردم در مراجعات امروز در استانداری سمنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار ایسنا، علیرضا آشناگر در حاشیه ملاقات مردمی استاندار و مدیران اجرایی استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه با حضور همه معاونین استاندار، مدیران استادی و بیش از 15 نفر از مدیران کل استان به مدت سه ساعت در استانداری سمنان برگزار شد.

وی از ایجاد بستری برای شنیدن حرف مردم به عنوان یکی از مهمترین اهداف برپایی ملاقات مردمی مسوولان استان نام برد و ادامه داد: با توجه به حضور هر سه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، اقتصادی و امور عمرانی استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان که مراجعان بیشتری داشتند در این جلسه امکان حل مشکلات برخی از مردم فراهم شد.

استاندار سمنان با اذعان به اینکه در این‌گونه جلسات امکان حل مشکلات مردمی که امکان دسترسی کمتری به مدیران استان دارند فراهم می‌شود گفت: به همه مدیران اجرایی استان ابلاغ شده که ملاقات مردمی را به صورت هفتگی برگزار کنند و در استانداری نیز روزهای سه شنبه هر هفته در جلساتی این امکان فراهم شده که مردم با حضور و ملاقات چهره به چهره مشکلات خود را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه امروز درخواست بیش از 45 مراجعه‌کننده مورد بررسی قرار گرفت تصریح کرد: دستورات لازم در خصوص رفع مشکل مراجعه‌کنندگان صادر شده و امید است که این روند در آینده نیز به طور منظم انجام و پیگیری شود.

آشناگر بر ضرورت ارتباط صمیمانه‌تر مسوولان و مدیران دستگاه‌ها با اقشار مختلف مردم تاکید و اظهار کرد: ایجاد ارتباط چهره به چهره با مردم می‌تواند به حل بخش بیشتری از مشکلات مردم و هم‌استانی‌ها کمک کند و در همین ارتباط از مدیران استان خواسته شده که توجه جدی‌تری به ملاقات مردمی داشته باشند.

سرسریان از اهالی کلاته رودبار یکی از مراجعان ملاقات مردمی امروز با استاندار سمنان بود که در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تقدیر از برگزاری این نشست گفت: برگزاری این جلسات می‌تواند به حل مشکلات مردم کمک بیشتری کند.

وی در ارتباط با مشکل خود به خبرنگار ایسنا گفت: درخواست من از استاندار کمک به اشتغال زایی برای فرزندم بوده است.

یکی از زنان مراجعه‌کننده نیز با تقدیر از برپایی این ملاقات مردمی از اخذ تسهیلات ارزان‌قیمت و کمک به اشتغال فرزندش به عنوان درخواست خود از استاندار سمنان نام برد و گفت: استاندار دستورات لازم را صادر کردند که امیدوارم اجرایی شود.

این شهروند سمنانی با بیان اینکه دسترسی به مدیران در برخی دستگاه‌ها به سهولت انجام نمی‌شود از مسوولان ارشد استان خواست با تسهیل در ارتباط با مردم زمینه حل مشکلات مردم را بیش از پیش فراهم کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد

 ملک رئیسی دستیار فرماندار در امر مردمی سازی در شورای مردمی سازی فرمانداری سرباز  سخنان خود را با  فرمایشات مقام معظم رهبری شروع کردند و گفتند اگر ما بخواهیم جهش تولید داشته باشیم، بایستی اقتصاد را مردمی کنیم، باید پای مردم را به عرصه‌ی تولید به نحو محسوسی باز کنیم، موانع حضور مردم را برطرف کنیم. در بخش مردمی ظرفیّتهای بزرگی وجود دارد که ... بایستی فعّال بشود، باید از آنها به نفع کشور و به نفع مردم استفاده بشود.

ملکرئیسی  گفت: جلسات شورای مردمی با دستور کار تبیین شعار سال و بررسی مسائل و مشکلات آب شرب شهرستان می باشد.

وی افزود: با عنایت به اینکه نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری سال« جهش تولید با مشارکت مردم» نشان از آن دارد که اقتصاد کشور بیمار است و انتخاب شعارهایی با موضوع تولید و اقتصاد در ۱۶ سال گذشته مهر تاییدی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی امسال که ضعف اساسی کشور را در حوزه اقتصادی دانستند.

دستیار فرماندار شهرستان سرباز در امر مردمی سازی عنوان کرد طبق گفته مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت از مشکلات و نجات کشور  رونق تولید و اقتصاد می باشد و تنها نسخه شفابخش اقتصاد بیمارگونه کشور، تغییر و تحول اساسی و  ورود انقلاب جهادی در اقتصاد می باشد.

ملک رئیسی در ادامه اشاره به مشکلات، معضلات و مطالبه ی مردم شهرستان سرباز  بیان کردند اگر  در دو حوزه  آب شرب بهداشتی و کشاورزی  بصورت برنامه ریزی اصولی و هدفمند  ورود کنیم و مشکلات این دو حوزه را با مشارکت مردم و دولت بصورت جهادی مرتفع کنیم  بار سنگینی از دوش ملت و دولت برداشته می شود و رضایت عمومی مردم در شهرستان بیشتر خواهد شد.

وی تاکید کرد: در حوزه کشاورزی باید برنامه ریزی درستی جهت برند نمودن محصولات انحصاری شهرستان و فرآوری محصولات کشاورزی بخصوص خرمای شهرستان و بهبود اقتصاد کشاورزان  می تواند نقطه عطفی در تحقق شعار سال در شهرستان باشد.

اربابی معاون فرماندار ضمن تشکر از نگاه امیدبخش دستیار مردمی در حوزه های مختلف، مدیران و مسئولان ادارات و سازمان ها و خیرین شهرستان را در تحقق اهداف کلان شهرستان تشویق نمود و بحث کشاورزی را از مهمترین و بهترین پتانسیل های مردم شهرستان دانست و در برنامه ریزی جهت رفع مشکلات این حوزه نیز تاکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد