Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیای فوتبال دگرگون شده و مدیران باشگاه های بزرگ اروپایی هرچقدر تلاش کنند مسائل داخلی تیم به رسانه ها کشیده نشود، باز هم نمی توانند مانع از نشر انتقادها و نارضایتی ها شوند.

طرفداری - قبلا در طرفداری خواندید که آینده نیکو کواچ در بایرن مونیخ مشخص نیست. بیلد آلمان در گزارشی مفصل به اختلاف نظر اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه در مورد آینده کواچ پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در داخل رختکن تیم هم وضعیت مشابهی وجود دارد و برخی از بازیکنان تیم مطمئن نیستند این مربی کروات شخص مناسبی برای نشستن روی نیمکت هدایت مدافع عنوان قهرمانی بوندس لیگا باشد.

به گزارش رافائل هونیگشتاین از ESPN، یکی از بازیکنان مهم و اصلی بایرن مونیخ که نمی خواست نامش فاش شود در انتقاد از نیکو کواچ گفت:

تمرینات آماده سازی کواچ برای بازی ها، هیچ تفاوتی با تمرینات کارلو آنچلوتی ندارد.

خبرنگار ESPN اضافه کرده است که این یکی از انتقادات بازیکنان در مورد کواچ است. در کل می توان گفت چند نفر از بازیکنان تیم اعتماد کاملی به کواچ ندارند و گلایه ها و انتقادات آنها گهگاه به گوش می رسد. برخی از آنها معتقدند کواچ فاقد ایده های لازم برای پیشرفت بایرن است و با پیچیدگی های تاکتیکی اش ذهن بازیکنان را مشغول می کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد و این تصمیم قطعی است.

مکس ایبرل، مدیرورزشی بایرن مونیخ، اخیرا تایید کرده بود آن‌ها به انتخاب مربی جدید بسیار نزدیک هستند. در هفته گذشته نام زین الدین زیدان به عنوان گزینه جدی بایرن مطرح شده بود و به تازگی نام رالف رانگنیک هم اعلام شد.

رانگنیک در حال حاضر سرمربی تیم ملی اتریش است و پیش از این با باشگاه لایپزیش در آلمان سابقه همکاری داشت. شناخت او از فوتبال آلمان به عنوان یک فاکتور مهم برای بایرن در نظر گرفته می‌شود.

رالف رانگنیک درمورد شایعات پیرامون انتقالش به بایرن مونیخ گفت:"تماسی از بایرن وجود داشت و من آن را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع دادم. ما رابطه بسیار قابل اعتمادی داریم. تمرکزم روی تیم ملی اتریش است. کاملا روی یورو متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم. در حال حاضر دلیلی وجود ندارد که به طور پیچیده به آن فکر کنیم."

چه زمانی به آن فکر می‌کنید؟

لحظه‌ای که بایرن می‌گوید: ما تو را می‌خواهیم. سپس باید از خودم بپرسم: آیا من این باشگاه را می‌خواهم؟

تا سال 2026 با اتریش قرارداد دارید. آیا به آن پایبند خواهید بود؟

اگر بخواهم کاری متفاوت انجام دهم، ابتدا در مورد آن با فدراسیون فوتبال اتریش صحبت خواهم کرد.

موضوع مالی هم مطرح است؟

نه، این اصلاً برای من مهم نیست. برای  موضوعات دیگری اهمیت دارد: آیا می‌توانم تفاوتی ایجاد کنم؟ آیا می‌توانم چیزی را تغییر دهم؟ آیا شانس پیشرفت یک تیم و موفقیت آن همراه من وجود دارد؟ این چیزی است که به من انگیزه می‌دهد. وقتی این دیگر به من انگیزه ندهد یعنی زمان بازنشستگی فرا رسیده است.

دیگر خبرها

  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!