Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@23:29:32 GMT

علی علیپور در محاصره خارجی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۱۹۶۹

علی علیپور در محاصره خارجی‌ها

با دبل یک نیمه‌ای لوسیانو پریرا برابر استقلال خوزستان، اکنون جنگ آقای گلی وارد فاز جالب توجهی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور، آنتونی استوکس، کی روش استنلی و اکنون لوسیانو پریرا چهار مدعی جدی کفش طلای این فصل هستند. بازیکنانی از تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان و فولاد خوزستان که همگی تیم‌های خود را به جز فولاد مدعی دستیابی به عنوان قهرمانی نیز می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی علیپور که طی دو فصل اخیر با جدایی مهدی طارمی، مهاجم هدف و مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ لقب گرفته، در فصل گذشته و با اقتدار عنوان آقای گلی را از آن خود کرد. او در فصل جاری نیز علیرغم از دست دادن فرصت‌هایی مناسب برای تیمش، همچنان برترین گلزن این تیم محسوب می‌شود و البته جنگ و جدال بزرگی با خارجی‌های لیگ برای دستیابی دوباره به این عنوان پیش روی خود می‌بیند.


لوسیانو پریرا، مهاجم فولاد خوزستان در نیمه اول دیدار با استقلال خوزستان توانست با ثبت دو گل، جمع گل‌های خود را به 11 رسانده و همسایه آنتونی استوکس در رده دوم جدول لقب گیرد.


آنتونی استوکس که اکنون با 11 گل زده، شانس زیادی برای تصاحب این عنوان پیش روی خود می‌بیند، فردا در جدال با تیم قعرنشین لیگ برتر به دنبال دستیابی به گل خواهد بود تا از این جمع عقب نماند. علیپور نیز برای بالا بردن شانس خود نگاه به دروازه سایپا دوخته است و کی روش استنلی نیز که بهمراه علیپور تاکنون 12 گل به ثمر رسانده‌اند، برابر استقلال قرار خواهد گرفت.


باید دید در این جنگ بزرگ برای تصاحب عنوان آقای گلی، در نهایت مهاجم پرسپولیس قادر به عبور از محاصره خارجی‌ها خواهد بود یا اینبار بعد از چند فصل اقتدار مهاجمان ایرانی، بار دیگر کفش طلا به مهاجم خارجی خواهد رسید.

بازی استقلال خوزستان و فولاد لوسیانو پریرا فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بازی استقلال خوزستان و فولاد لوسیانو پریرا فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور امروز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

دور رفت را تیم تراکتور با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیده بود.

در جدول رده بندی تیم تراکتور با ۴۱ امتیاز در رده چهارم است و تیم فولاد خوزستان هم با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • چرا علی علیپور و شهاب زاهدی در پرسپولیس متفاوت بودند؟
  • بدبیاری استقلال؛ پیکان هم برای بقا می‌آید
  • همه احتمالات قهرمانی و بقا در لیگ برتر ایران/ شانس ماندن خوزستانی‌ها و نساجی چقدر است؟
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود