Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام منتظری گفت: توطئه آمریکا علیه سپاه پاسداران از لحاظ حقوقى فاقد اعتبار و کاملا محکوم است و امیدواریم که سر عقل بیایند و بفهمند که راه اشتباهى را طى مى‌کنند.

 به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین منتظرى، دادستان کل کشور در حاشیه بازدید از آسایشگاه جانبازان ثارالله که به مناسبت ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز صورت گرفت، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امروز به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضلالعباس، جانباز بزرگ نهضت مقدس حضرت امام حسین (ع) توفیقى پیش آمد تا از این مرکز درمانى بازدید کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کل کشور در ادامه خاطرنشان کرد: زمانى که خدمت این عزیزان مىآییم طبیعتا انرژى می‌گیریم و از طرف دیگر احساس مى کنیم وظیفه و مسئولیتمان با دیدن جانبازان بیشتر می‌شود.

وى با اشاره به اینکه وظیفه داریم که از این پاسداران عزیز و از این جانبازان حمایت کنیم، گفت: درخواست‌های آن‌ها را تا آنجایى که جزو حیطه وظایف و مسئولیتهاى ما است ان شاءلله دنبال می‌کنیم و بخشهایى که مربوط به حوزههاى کارى دیگران و مدیران است به آن عزیزان منتقل خواهیم کرد.

منتظرى در واکنش به اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، بیان کرد: دشمنى آمریکا یک امر جدیدى نیست و از قبل از انقلاب و در طول چهل سال پس از پیروزى انقلاب وجود داشته و ما این دشمنى را در صحنه‌هاى مختلف از جمله حمایت از منافقین و گروه‌های تروریستی و حمایت از صدام و ساقط کردن هواپیماى مسافرى و بمباران کردن مناطق مسکونى شاهد بودیم.

وى اضافه کرد: امروز هم به اعتراف خودشان داعش را بوجود آوردند، ولی سپاه پاسداران در مقابل جنایاتى که داعش در منطقه انجام داد، ایستاد.

منتظرى با بیان اینکه سپاه پاسداران افتخارى بزرگ براى این کشور و ملت است، گفت: طبیعى است که یک عنصر سخیف و نابخردى مثل ترامپ این نهاد مقدسى که پیشتاز مبارزه با تروریسم بوده است را نمی‌تواند یک سازمان تروریستى معرفی کند و انتظارى جز این از جریانى که امروز حاکمیت آمریکا را بر عهده دارد و خصوصا ترامپ و اطرافیانش، نداریم.

دادستان کل کشور اذعان کرد: آن‌ها بدانند با این حرکت نابخردانهاى که داشتند قطعا اعتبار، ارزش و اقتدار سپاه بیش از پیش خواهد شد و همین امر موجب مى شود که وحدت ملى ما در برابر جریاناتى که به دنبال تضعیف اقتدار سپاه بوده و هستند بیشتر شود.

منتظرى با اشاره به تاثیرگذارى سپاه در مقابله با جریان تکفیری و تروریستى که آمریکا به وجود آورده است، بیان کرد: امروز در این مرکز عزیزانى را مشاهده کردم که سال‌هاى سال است روى تخت افتاده‌اند و آقاى ترامپ باید بیاید و ببنید که محصول کار او و اسلاف او چه بوده است که حالا امروز این عزیزان را به عنوان جریان و سازمان تروریستى معرفى مى‌کند و ما افتخارمان بر این است که خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است که جریان مقدس سپاه را این گونه معرفى مى‌کنند.

وى در بخش پایانى سخنان خود اذعان کرد: این اقدام از لحاظ حقوقى فاقد اعتبار و کاملا محکوم است و امیدواریم که سر عقل بیایند و بفهمند که راه اشتباهى را طى مى‌کنند.

فردانیوز

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000DOH برچسب ها: دادستان کل کشور ، بازارنیوز ، سپاه

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: دادستان کل کشور بازارنیوز سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان