Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:43:27 GMT

جنوب استان فارس مرکز جذب توریسم سلامت باشد/ کمک خیرین سلامت

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۲۳۴۹

جنوب استان فارس مرکز جذب توریسم سلامت باشد/ کمک خیرین سلامت

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نمکی عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های جدید بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) شهرستان گراش گفت: یکی از نقاط بسیار مثبت منطقه جنوب استان فارس و شهرهای گراش و لار، کمک بسیار مؤثر خیرین بزرگوار در توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت است که بسیار ارزشمند است و می‌توان از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح کلینیک آموزشی و درمانی گراش، گفت: در این کلینیک خدمات ترمیمی و آموزشی در حوزه دندانپزشکی انجام می‌شود و شهر گراش به عنوان یکی از شهرهای دارای مدارس عاری از پوسیدگی دندان انتخاب می‌شود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه امسال در وزارت بهداشت بر روی سلامت دهان و دندان تمرکز داریم، افزود: بهداشت دهان و دندان به ویژه در مدارس، مورد توجه وزارت بهداشت است که هم جنبه آموزشی و هم جنبه ترمیمی دارد.

دکتر نمکی تاکید کرد: یکی از اقداماتی که در این منطقه از استان فارس بر آن تاکید داریم، تقویت توریسم سلامت است و با توجه به وجود کادر پزشکی مجرب در کشور، می‌توانیم پذیرای بیماران کشورهای حاشیه خلیج در این منطقه باشیم و از زیرساخت‌هایی که توسط خیرین در کنار دولت در این منطقه ایجاد شده می‌توان استفاده بهینه کرد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در استان فارس، خانه‌های بهداشت عشایری راه اندازی شد و با حدود ۴۰۰ خانه بهداشت سیار، دریافت خدمات برای عشایر انجام خواهد شد و با آنها همراه خواهیم بود

کد خبر 4588213

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید نمکی وزارت بهداشت گراش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد

 دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی یکی از معضلات در برخی از محله‌های شهر سراوان است که با توجه به گرمای هوا برای شهروندان مشکلاتی را به همراه داشته است.
 
انتشار بوی نامطبوع، تجمع حیوانات موذی و ولگرد از جمله مواردی است که با رهاسازی فاضلاب خانگی در معابر ایجاد می‌شود.
 
رهاسازی فاضلاب به صورت غیر بهداشتی در معابر علاوه بر مشکلات فوق باعث می‌شود سلامت شهروندان به خاطر افتد و از سوی دیگر سیمای شهر را نازیبا می‌کند.
 
در همین راستا برخی از شهروندان سراوان سراوانی ضمن انتقاد از وضعیت نامطلوب در برخی از معابر سطح شهر که علاوه بر ایجاد بوی نامطبوع تردد را برای کودکان و زنان با مشکل مواجه کرده خواستار برخورد با افراد خاطی از سوی متولیان امر شدند.
 
علی اصغر عربشاهی رئیس مرکز بهداشت سراوان گفت: به مناسبت سومین روز از هفته سلامت، روز سلامت خانواده و سلامت زمین، طرح تشدید کنترل فاضلاب‌های خانگی در منطقه آسپیچ توسط بازرسین بهداشت محیط مرکز محمدی به اتفاق شورا و دهیار منطقه اجرا شد.  
 وی افزود: جهت خاطیان دفع غیر بهداشتی ۱۵ اخطاریه نوبت اول و۴ اخطاریه پیگیری صادر شد.
 
رئیس مرکز بهداشت سراوان تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود جهت حفظ سلامت خود و جلوگیری از تخریب زیر ساخت‌های شهری از هدایت آب وفاضلاب به کوچه و معابر جدا خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • تاثیر سلامت دهان و دندان بر تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • سلامت دهان و دندان موجب تقویت سلامتی در قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد