Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی خبر داد: تلاش دولت هابرای تغییر در سیستم بانکی کشور ناموفق بوده است.

به گزارش ایسنا، ضیاءاله اعزازی در جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان با انتقاد ازعدم همکاری بانک‌ها با تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال  اظهار کرد: سودهای دریافتی از سوی بانک‌ها اسفناک است و این نوع مدل بانکداری در تضاد با نظام اسلامی و در شأن مردم ایران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه متاسفانه بروکراسی ادارات تولید کنندگان را ناراضی می‌کند، افزود: با همت و تلاش جهادی باید برای رفع این مشکلات تلاش کرد.

اعزازی گفت: اصلاح قانون نظام بانکداری بر عهده دولت و مجلس است و امیدواریم دولت و بانک‌ها مصوبه سال 96 مجلس شورای اسلامی در خصوص اصلاح نظام بانکداری را اجرا کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه با اجرای قوانین حاکم بر بانک‌ها به تولیدکننده‌ها ظلم می‌شود، گفت: با وجودم اینکه در تمام دولت‌ها بر اصلاح ساختار بانک‌ها تأکید شده ولی بانک‌ها همچنان براساس میل خود قوانین را اجرا می‌کنند.

اعزازی با محکوم کردن اقدام اخیرآمریکا درتروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنی آمریکا با مردم ایران هیچ وقت تمامی ندارد و در کجای دنیا سابقه دارد که نیروی رسمی یک کشور را تروریست اعلام کنند.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما باید در مقابل بیگانگان از منافع مردم خود دفاع کنیم، اظهار کرد: ما می‌خواهیم کشوری مستقل و آباد داشته باشیم و در این راه نیز انقلاب اسلامی ایران دنبال درگیری و اختلاف با هیچ یک از همسایگان خود نیست.

اعزازی یادآور شد : اگر چه بنده شخصاً مخالف برجام بودم ولی معتقدم باید به تعهدات بین المللی پایبند باشیم و ایران همواره در تمامی تعهدات خود این را به خوبی نشان داده است.

در ادامه این جلسه نیزرئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی به همکاری بیشتر و بهتر این سازمان در رفع موانع تولید و پیگیری حل مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان بناب اشاره کرد و افزود: برای طرح رونق تولید باید برنامه ریزی منظم و تلاش بیشتری انجام گیرد.

حسین نجاتی افزود: تمامی مصوبات جلسه امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب  به صورت قانونی لازم الاجرا است.

به گزارش ایسنا، در این جلسه 17 واحد تولیدی به بیان مشکلات واحد های تولید شهرستان پرداختند که با حضور نمایندگان مختلف بانک ها، امور مالیاتی و بیمه موارد بررسی و تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب

به گزارش صدای ایران از انتخاب،بانکی‌پور، نماینده مجلس در خصوص لایحه حجاب و عفاف گفت که تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید وصل به فراجا شوند.

به گزارش «انتخاب»؛ بخش‌هایی از اظهارات وی به شرح زیر است:

راه حل فرهنگی ما در این لایحه بلند مدت و راه حل‌های اقتصادی ما راه حل‌های کمکی میان مدت هستند.

مجازات‌ها را طبقه بندی کردیم. اخرین طبقه عابر یا فردی که در فضای مجازی کشف حجاب کرده است ان هم به صورت جریمه.

برای کسی که کشف حجاب کرده بار اول یک میلیون و نیم جریمه معلق نوشته می‌شود.

اگر مجددا تصویر وی در دوربین‌ها دیده شد جریمه دوم ۳ میلیون تومان می‌شود بعلاوه یک و نیم میلیون میشود بنابراین ۴ میلیون و نیم برایش نوشته میشود که بعد از سه هفته باید پرداخت شود.

برای اینکه هویت فرد به طور کامل شناسایی شود تمام دوربین‌های فروشگاه‌ها و ادارات لینک به فراجا می‌شود.

در قانون حجاب و عفاف گفتیم تمام دستگاه‌های دولتی و خصوصی باید دوربین‌های خود را در اختیار فراجا قرار دهند.

در این لایحه، وزارت‌های صمت و اقتصاد و شهرداری‌ها بیشترین وظیفه را بر عهده دارند.

مالیات‌های محصولات حجاب باید صفر شود و وزارت اقتصاد هم تسهیلات بدهد.

شهرداری‌ها را موظف کردیم ۲۰ تا ۳۰ درصد بوستان‌ها را به بوستان‌های اختصاصی بانوان تبدیل کنند.

مجازات تعریف کرده ایم و ضمانت اجرا‌ها بسیار بالاست.

کتاب‌های درسی در تمام مقاطع باید اصلاح شود.

گشت ارشاد یا طرح نور الان طبق همان قانون سابق اجرا می‌شود، به محض اینکه این لایحه عفاف و حجاب اجرا شود دست پلیس خیلی باز می‌شود.

الان حداکثر ۱۰ درصد جامعه بی حجاب یا بد پوشش است که با اجرای این قانون به کمتر از یک درصد کاهش پیدا می‌کند، چون بخش زیادی از این‌ها معاند نیستند بلکه جوگیر و... بوده اند.

دیگر خبرها

  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • (ویدئو) تلاش ناموفق دختر آمریکایی برای عبور از آب‌گرفتگی با خودرو
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • سیستم بانکی و ارز کشور باید در خدمت تولید باشد
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • دولت با نظام بانکی شوخی ندارد
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟