Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@11:14:43 GMT

ارسال نخستین محموله کمک‌ به مناطق سیل‌زده

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۳۵۹۷

ارسال نخستین محموله کمک‌ به مناطق سیل‌زده

عبدالله جعفرزاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار گفت: نخستین محموله کمک‌های بسیجیان فریدونکنار به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بلاغ، عبدالله جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به حادثه غم‌انگیز سیل اخیر در مناطق مختلف کشور اظهار کرد: حادثه اخیر سیل موجب صدمات و خسارت های فراوانی در مناطق مختلف کشور شده که نیاز است تمامی نهادها، دستگاه های اجرایی و هموطنان خوب ایران اسلامی برای جبران این خسارت ها حمایت های خود را از سیل زدگان انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی دستور رهبر انقلاب به نیروهای مسلح را فصل الخطاب و موجب انگیزه همه نیروها برای خدمت رسانی دانست و خاطرنشان کرد: در پی این دستور تمامی نیرهای نظامی اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج برای پشتیبانی و حمایت از سیل زدگان پای کار آمده اند و در حال تلاش برای کمک رسانی هستند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: حضور پرشور بسیج نیروهای مردمی در مناطق سیل زده برای کمک رسانی چشمگیر است و آنچه که هم اکنون ضروری است اهدای کمک های نقدی برای بازسازی خانه های حادثه دیدگان است.
 
جعفرزاده ادامه داد: بسیجیان و مردم فهیم خطه مبارک با اقدام خیرخواهانه کمک های نقدی و غیرنقدی خود را تحویل سپاه شهرستان اهدا کردند که امروز نخستین محموله از این کمک های مردمی به مناطق سیل زده ارسال شد.
 
وی افزود: این کمک‌ها شامل محصولات غذایی، فرش، برنج، مرغ، البسه، لوازم بهداشتی و آب معدنی به ارزش حدود ۴۰ میلیون تومان بوده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با تشکر و قدردانی از مردم شهرستان گفت: شهروندان فریدونکناری می توانند کمک های نقدی خود را برای سیل زدگان به شماره حساب ۳-۴۲۴۲-۱۱۵۰-۳۷-۳۱۳۲ بسیج سازندگی سپاه فریدونکنار و همچنین کمک های غیرنقدی را به پایگاه ها و حوزه های مقاومت که آماده دریافت کمک های شهروندان هستند تحویل دهند.
 
جعفرزاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود با عرض تبریک روز پاسدار به اقدام اخیر آمریکا در تروریستی بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد و گفت: این اقدام آمریکا یک اقدام مذبوحانه است که البته موجب خوشحالی ما می شود چراکه نشان می دهد سپاه پاسداران در حال طی کردن مسیر صحیح است.
 
وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران به فرموده رهبری همیشه پیشرو بوده و نمی‌گذارد دشمنان انقلاب اسلامی در فکر تعدی به کشورمان باشند.

انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم تجلیل از مربی و هادیان سیاسی رده‌های بسیج سپاه ناحیه بندرعباس گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است