Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@22:45:52 GMT

سرمربی تراکتورسازی: دیدار با سپیدرود مهمترین بازی ماست

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۳۶۰۹

سرمربی تراکتورسازی: دیدار با سپیدرود مهمترین بازی ماست

به گزارش خبرنگار ایرنا، جرج لیکنز عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های فوتبال سپیدرود و تراکتورسازی تبریز در رشت اظهار داشت: گرچه در لیگ ایران هیچ دیداری راحت نیست و بازی با تمامی تیم ها سخت است اما به دلیل شرایط موجود ، بازی با سپیدرود بسیار مهم است.
وی افزود: این دیدار برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به تنها چیزی که فکر می کنیم ارائه یک بازی حساب شده برابر سپیدرود است تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کرده و همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در حال حاضر ما بهترین خط حمله لیگ برتر را دراختیار داریم و از طرف دیگر نیز خط دفاع ما جزو بهترین هاست اما آمار نتیجه را رقم نمی زند و باید خود را برای انجام یک بازی سخت آماده کنیم.
سرمربی بلژیکی تراکتورسازی تبریز اضافه کرد: گرچه ما شش بازی پیش رو داریم اما به طور حتم بازی با سپیدرود برای ما بسیار مهم است چون سرنوشت ساز محسوب می شود و به دلیل اینکه در خانه حریف بازی داریم، باید بیشتر تلاش کنیم تا به پیروزی و نتیجه دلخواه خود دست یابیم.
لیکنز به وضعیت باشگاه تراکتورسازی نیز اشاره و بیان کرد: با توجه به تغییرات ایجاد شده در بخش مدیریتی این باشگاه ، خوشبختانه ساختار آن بهبود یافته و هدف ما نیز این است که یک باشگاه حرفه ای داشته باشیم که در این راستا، مسئولیت من ، ثبات در باشگاه و حرفه ای شدن آن است تا در آینده نزدیک یکی از قدرت های برتر در ایران و آسیا باشیم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز از ساعت 17 فردا (جمعه 23 فروردین) در هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.
تا پایان هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، تراکتورسازی تبریز با 49 امتیاز در مکان دوم و سپیدرود رشت با 15 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بازی تراکتورسازی تبریز جدول فوتبال لیگ برتر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم

دیدار دو تیم سپاهان و استقلال خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۰ _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شهریار مغانلو در دقیقه ۱+۴۵ برای سپاهان و جواد آقایی‌پور ۶۷ برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.

خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان کد خبر 751236

دیگر خبرها

  • کار بازیکن پرسپولیس حیرت انگیز بود | با این سبک بازی اوسمار نمی تواند سرمربی باشد
  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان + فیلم
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند