Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-09@00:26:28 GMT

در رابطه جنسی چه اتفاقاتی برای واژن یک زن رخ می دهد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۳۶۱۹

در رابطه جنسی چه اتفاقاتی برای واژن یک زن رخ می دهد؟

مجله سلامت زنان Women’s Health و کنگره زنان ماما و متخصص زنان و زایمان امریکا American Congress of Obstetricians and Gynecologists (ACOG) در یک نظرسنجی منحصر به فرد همکاری کردند که نشان داد که زنان چقدر از آناتومی بدن خود اطلاع دارند؛ و در نتیجه این نظر سنجی متوجه شدند که در کمال تاسف این اطلاع زیاد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای کمک به درک بهتر اندام‌های پایین تنه تان راهنمایی که در این باره در نوامبر ۲۰۱۴ منتشر شده را به صورت خلاصه در اختیارتان قرار می‌دهیم.

در زمان رابطه جنسی اتفاقی که برای مرد رخ می‌دهد در ظاهر و نمایان است، ولی اتفاقی که برای شما رخ می‌دهد و تحریک کننده است در درون بدن شماست...


مغز دوم شما (واژن) یک فعالیت بلقوه و پنهانی را احساس می‌کند، رگ‌های خونی شما منبسط می‌شوند و گسترش می‌یابند و جریان خون اضافی را مستقیما به سمت پایین تنه تان هدایت می‌کنند. افزایش گردش خون باعث ایجاد ترشحات واژینال می‌شود - این روانکاری طبیعی توسط ترشحات طبیعی که از پروتئین‌ها و اسید‌های آمینه تشکیل شده انجام می‌شوند و فرج را حجیم می‌کند. هزاران عصب به واژن ختم می‌شوند در نتیجه این بخش تبدیل به حساس‌ترین بخش بدن می‌شود.

بافت‌های کلیتوریس (چوچوله) clitoris سفت و متورم می‌شوند. بله ما در مورد این اندام کوچک سفت صحبت می‌کنیم. اگر کاملا تحریک شده باشید حتی ممکن است اندازه کلیتوریس به ۳ برابر مواقع عادی برسد. (مدتی طول می‌کشد که این تورم کاهش پیدا کرده و به حالت اولیه برگردد، ولی در طول این مدت ادرار کردن ممکن است برای بعضی از زنان مشکل باشد.)

رحم (سرویکس) cervix نرم شده و اعصاب محیطی آن در تماس با آلت جنسی مرد تحریک می‌شوند و می‌تواند همان مناطق مربوط به لذت که زمان عشقبازی تحریک میشوند را فعال کند.

حدود ۱۰ درصد از زنان می‌توانند حین ارگاسمبا انقباض عضلات کف لگن مایعی روشن از مجاری ادرار خود ترشح کنند که ادرار نیست بلکه " انزال زنانه " است. این مایع متشکل از قند‌های طبیعی و اسید فسفاتاز پروستات prostatic acid phosphatase است که در منی هم مشاهده می‌شود. نکته جالب توجه این است که این مساله برای شریک زندگیتان به شدت تحریک آمیز است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: واژن رابطه جنسی بهداشت جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مت دیمون و کارگردان «بورن» در یک کمدی دزدی همراه شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، مت دیمون که بیش از ۲۰ سال پیش در «هویت بورن» به کارگردانی داگ لیمان بازی کرده است، لیمان را برای فیلم جدیدش «تحریک کنندگان» که یک کمدی اکشن درباره یک سرقت اشتباه است، استخدام کرد.

لیمان برای ساخت این فیلم به بوستون رفت تا با دیمون و برادران افلک، کیسی و بن، کار کند.

لیمان در این باره گفت: انگار ناگهان با چتر نجات وارد خانواده شخص دیگری شده باشم. هر خانواده‌ای دیوانگی‌های خودش را دارد و من این را دوست داشتم. به نوعی، من به روزهای ساخت فیلم‌های مستقل برگشتم، جایی که نمی‌توانستیم توجه هیچ‌کس از صنعت را جلب کنیم، بنابراین این خودت هستی که کارت را با دوستانت انجام می‌دهی. این فیلمسازی مورد علاقه من است.

کوین والش تهیه کننده گفت: «تحریک‌کنندگان» در آگوست از اپل اکران می‌شود. فیلمنامه این فیلم توسط کیسی افلک و چاک مک‌لین نوشته شده و در این فیلم دیمون نقش پدری ناامید به نام روری را بازی می‌کند. کیسی افلک هم یک جنایتکار خرده پا به نام کوبی است که برای دزدی از یک سیاستمدار فاسد با او متحد می‌شود. اوضاع اما بد پیش می‌رود و آنها خود را مجبور به فرار می‌بینند.

لیمن برای کارگردانی دوباره دیمون در فیلمی پس از «هویت بورن» و در نقشی بسیار متفاوت با جیسون بورن، که اساساً یک ابرقهرمان فوق‌العاده بود، هیجان زیادی داشت.

وی که کارگردانی «خانم وآقای اسمیت» را هم انجام داده، گفت: شما هرگز شخصیتی مانند این را در یک فیلم مربوط به دزدی ندیده‌اید. چون این شخصیت مردی است که با سرعت میانه‌ای ندارد. او همه کار زندگی‌اش را با حساب و کتاب انجام داده و این اولین بار است که قوانین را زیر پا می‌گذارد.

وی افزود: «تحریک‌کنندگان» در یک محیط کاملاً آزاد و خلاقانه شکل گرفت که در آن هر یک برای بهتر کردن اوضاع تلاش می‌کردند. این کاملاً با روزهای ساخته شدن «بورن» که دقیقاً دیکته می‌شد فیلم قرار است چگونه ساخته شود، فرق می‌کرد.

لیمان افزود: البته بدیهی است که آنجا هم ما به حرف آنها گوش ندادیم و به همین دلیل است که «بورن» اینقدر خوب است.

وی مدل تهیه کنندگی دیمن و افلک در کمپانی «آرتیستز اکوییتی» را برای فاصله گرفتن از بسیاری از افراط‌های پرهزینه در فیلمسازی تحسین کرد و با خنده گفت: واقعاً حس می‌کنی زندانی اداره پناهندگی هستی!

«تحریک‌کنندگان» از ۲ آگوست پیش از اینکه به صورت آنلاین در دسترس باشد، اکران محدودی در سینماها خواهد داشت.

کد خبر 6098178

دیگر خبرها

  • زن فرانسوی از داستان تکان‌دهنده تجاوز جنسی سربازان آمریکایی به مادرش می‌گوید
  • هشت نکته درباره سخنان دوم بانکی‌پور: حواس‌تان به سفره مردم خودمان باشد
  • روایت‌های ممنوعه از جنگ جهانی دوم/ تجاوز جنسی؛ راهی برای نشان دادن برتری آمریکایی‌ها بر فرانسه
  • روایت‌های ممنوعه از جنگ جهانی دوم؛ زن فرانسوی از تجاوز جنسی سربازان آمریکایی به مادرش می‌گوید
  • 8 نکته درباره سخنان دوم بانکی پور: به جای سرک کشیدن به "تختخواب" دیگران ، حواس تان به "سفره" مردم خودمان باشد
  • پس از سال‌ها همکاری مجدد مت‌دیمون و کارگردان فیلم هویت بورن
  • چگونه آلزایمر را درمان کنیم؟
  • ماماها، زنان را به زایمان طبیعی تشویق کنند
  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • مت دیمون و کارگردان «بورن» در یک کمدی دزدی همراه شدند