Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سفیر کشورمان در لندن، در مصاحبه‌ با یک رسانه آمریکایی تأکید کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به‌دلیل نقش مهمش در نبرد علیه داعش سزاوار تحسین و پاداش است.

«حمید بعیدی نژاد» سفیر کشورمان در لندن شامگاه پنج‌شنبه در مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان با اشاره به اینکه اقدام اخیر آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدیه‌ای برای بنیامین نتانیاهو بود تأکید کرد: «تروریست نامیدن سپاه پاسداران یک اقدام انتقام‌جویانه و برخلاف واقعیات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاه پاسداران نقش بسیار مؤثری در جنگ با نیروهای داعش در عراق و سوریه داشته و به همین دلیل سزاوار تحسین و پاداش است و نه تحریم.»

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن همچنین در پاسخ به ادعاهای اخیر آمریکا مبنی بر وجود ارتباط بین ایران و القاعده اظهار داشت: «این اولین باری نیست که آمریکا چنین اتهامی را علیه ایران مطرح می‌کنند. آمریکا بارها ایران را به ارتباط با القاعده متهم کرده و ما همیشه آن را رد کرده‌ایم اما متأسفانه آنها هرگاه می‌خواهند ایران را تحت فشار قرار دهند، چنین اتهاماتی را پیش می‌کشند. من به پامپئو [وزیر خارجه آمریکا] توصیه می‌کنم که با هیلاری کلینتون در این زمینه مشورت کند. هیلاری کلینتون صراحتاً به این واقعیت اشاره کرده است که آمریکا خود پس از اشغال افغانستان توسط شوروی، اسامه بن‌لادن و افراطیونی که بعدها به القاعده تبدیل شدند را به سلاح‌های پیشرفته مجهز ساخت و در واقع باید گفت القاعده را آمریکا به وجود آورده است.»

دولت آمریکا روز دوشنبه نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به فهرست گروههای تروریستی خود اضافه کرد؛ متعاقباً شورای عالی امنیت ملی ایران نیز در پاسخ به این اقدام وقیحانه، فرماندهی مرکزی آمریکا در خاورمیانه و افغانستان (سنتکام) و کلیه نیروهای تحت امر آن را تروریستی اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 القاعده بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی سوریه داعش اسرائیل حمید بعیدی نژاد سپاه پاسداران انقلاب 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین