Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@01:06:34 GMT

مسایل باغستان سنتی قزوین باید مورد بازنگری قرار بگیرد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۴۱۸۳

مسایل باغستان سنتی قزوین باید مورد بازنگری قرار بگیرد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، مهدیه‌ سادات قافله‌باشی در نشست علنی صحن شورا در سال 98 افزود: باغستان در سیلاب اخیر نشان داد که برای شهر نقش کمربند ایمنی و حفاظتی دارد و نقش آنرا نباید تنها به تلطیف هوا محدود کرد.
رئیس کمیسیون اجتماعی، فرهنگی و هنری شورای شهر به نقش موثر اتوبوس بحران اشاره کرد و گفت: قزوین نیز با وجود امنیت بالا، می‌تواند گرفتار بحران شود بنابراین تکمیل حلقه‌ها و کامل کردن تجهیرات می‌تواند در مواقع بحران موثر واقع شود زیرا بحران‌ها ناگهانی اتفاق می‌افتند و ما باید برای این دست مواقع پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از لزوم آموزش شهروندی مدیریت بحران سخن گفت و تاکید کرد: در محله‌های مختلف باید افراد معتمد و امینی داشته باشیم تا در مواقع بحرانی همراه ما باشند و شهروندان را هدایت کنند.
وی اظهار داشت: امسال به دلیل حادثه سیل و تلاش برای مهار آن عده‌ای نوروز را نوروزبانی کردند بدون اینکه خود نوروزی داشته باشند و باید از همه همکاران خود در مجموعه مدیریت شهری، میراث فرهنگی، مدیریت بحران استانداری و همه کسانی که خواسته و ناخواسته درگیر سیلاب اخیر شدند،قدردانی کرد.
وی اظهار داشت: ستاد بحران برای اولین بار از سامانه‌های پیامکی خود استفاده می‌کرد که نشان از اهمیت اطلاع‌رسانی دارد و آگاهی بخشی به صورت لحظه‌ای از نقاط قوت بحران اخیر بود.
قافله باشی همچنین گفت: باید به نقش شبکه‌های مجازی نیز اشاره کرد که بسیار موثر واقع شدند و علاوه بر آن باید از اقدام شایسته صدا و سیمای قزوین تشکر کرد که با قطع تمام برنامه‌های خود به اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه پرداخت.
دبیر هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به دومین سالگرد ارتحال حضرت آیت‌الله باریک‌بین خواستار آن شد که یک معبر به نام ایشان نامگذاری شود که علی رغم تلاش زیاد در یک سال گذشته؛ این موضوع محقق نشده است.
وی همچنین خواستار آن شد که برای تقدیر از زحمات شایسته پاکبانان و آتشنشانان در طول سال، یک پارک یا معبر به نامشان نامگذاری و اِلِمان آن نیز نصب شود.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 روابط عمومی سیل شورای اسلامی شهر فرهنگی و هنری هیئت رئیسه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تعهدات وزارت نفت نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: تعهدات وزارت نفت در بخش بهداشت و درمان و اقدامات آنان در سطح استان نیازمند بازنگری دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات شامگاه چهارشنبه در نشست با معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران که با حضور مدیر عامل و کارکنان پتروشیمی بوشهر در عسلویه برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات فرهنگی و خدمات‌رسانی پتروشیمی بوشهر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و امروز هم تعداد 888 بسته معیشتی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تدارک دیده‌اند قابل تقدیر است و امیدواریم این اقدامات تداوم یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه ارتباط و تعامل خوبی توسط مجموعه استان بوشهر با حوزه‌های مرتبط وزارت نفت برقرار است گفت: قطعاً این سیاست‌گذاری وزارت نفت می‌تواند در عمق بخشی به این تعاملات اثرگذار باشد.

وی افزود: البته دغدغه‌های جدی هم وجود دارد که نیازمند توجه ویژه است و در این حوزه به‌صورت مستمر و در تمامی سطوح بر رفع این دغدغه‌ها پیگیری لازم از سوی مجموعه مدیریتی استان در جریان است که مهمترین آنها سهم استان بوشهر در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی و نیازمند بازنگری است.

پورات عنوان کرد: تاکنون اقدامات مناسبی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفته ولی مطالبه استان بیش از این مقدار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در بخش فرهنگی نیاز استان بیش از آن چیزی است که تاکنون محقق شده و در کنار آن تسریع در پرداخت‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

پورات باتاکید بر بازنگری تعهدات وزارت نفت در بخش بهداشت و درمان و اقدامات آنان در سطح استان اضافه کرد: وزارت نفت باید با تلاش و پیگیری ویژه برای ایجاد زیرساخت‌های نوین در حوزه بهداشت و درمان و ساخت مراکز درمانی وزارت نفت در استان بوشهر نقش به‌سزایی ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد مصوبه دولت مبنی بر اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع نفت محقق نشده است تاکید کرد: در حوزه اشتغال با توجه به پیگیری‌های مستمر کمیته جذب 50 درصدی نیروهای بومی و تاکید رئیس جمهور بر تحقق این موضوع و تلاش استاندار بوشهر این مصوبه تاکنون محقق نشده است که وزارت نفت باید در این رابطه به تعهدات خود عمل کند.

پورات اقدامات و عملکرد پتروشیمی بوشهر را مورد تقدیر قرار داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر در این پتروشیمی 7 هزار نفر مشغول به کار هستند و جایگاه پتروشیمی بوشهر در اشتغال، توسعه منطقه، ارزش آفرینی اقتصاد و اقتصاد ملی بسیار ارزشمند است که امیدواریم در ادامه در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی و اشتغال نیروهای بومی این روند توسعه و تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران