Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان با اشاره به مسدود شدن ۲۵ محور روستایی خوزستان و اعلام مسیر‌های جایگزین برای این محورها، گفت: با تلاش صورت گرفته و فروکش آب، تعدادی از این محور‌ها توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بازگشایی شده است.

وی به بازگشایی محور شوش به فکه اشاره کرد و بیان داشت: تلاش خواهیم کرد محور شوشتر به شعیبیه که تعداد قابل توجه‌ای روستا در این منطقه وجود دارند تا فردا بازگشایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی نیا اظهار کرد: ارتباط محور شوش به سمت شوشتر نیز برقرار شده است و با فروکش آب و ثابت شدن شرایط، تلاش خواهیم کرد وضعیت دیگر راه‌های استان را به حالت عادی باز گردانیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اعزام ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از ۷ استان کشور، گفت: تاکنون تعداد ۶۰ دستگاه وارد استان شده است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: برنامه ریزی و اولویت بندی کار‌ها و اعزام ماشین آلات با ستاد بحران استانداری است؛ یعنی براساس نیاز ستاد مدیریت بحران و نماینده وزیر راه و شهرسازی در استان، ماشین آلات به مناطق مورد نیاز اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان اهواز حدود ۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در حال فعالیت هستند.

غلامعباس بهرامی نیا با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در حوزه‌های تحکیم سیل بند‌ها و احداث سیل بند‌های جدید فعالیت دارد، بیان داشت: ماشین آلات این اداره تاکنون در منطقه شعیبیه شوشتر، روستا‌های زاویه دزفول، منطقه آهو دشت شهرستان شوش، سوسنگرد، هویزه، خرمشهر، آبادان و اهواز مستقر شده و گروه‌های راهداری فعال هستند.

وی اظهار داشت: خوزستان از حدود ۱۷ هزار کیلومتر جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی برخوردار است، اما با وجود سیلاب وارد شده به استان و بارندگی‌های سنگین بود توانستیم تا کنون با تمهیدات انجام شده تمام محور‌ها باز نگه داشته شوند و اگر محوری نیز به علت سیلاب مسدود شد، جاده‌های جایگزین برای محور‌های دچار آبگرفتگی مشخص شوند.

انتهای پیام/گ

بسیج تمامی امکانات راهداری برای خدمت رسانی به سیل زدگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ مهدی صفایی، با بیان اینکه درحال حاضر محور کندوان از ترافیکی روان برخوردار است،گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران به محل زندگی خود، این محور تا ساعاتی دیگر از ترافیکی پرحجم برخوردار شود.

بیشتر بخوانید؛ وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229394 برچسب‌ها تردد جاده ها

دیگر خبرها

  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌ آلات ایران ممکن نیست