Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@15:07:28 GMT

سیل به بیش از یکصد مکان ورزشی کشور خسارت زد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۴۶۸۱

وزیر ورزش و جوانان گفت: سیل اخیر به بیش از یکصد مکان ورزشی در کشور خسارت زد که در چارچوب تصمیمات دولت پس از ترمیم بخش‌های مردمی ، اماکن ورزشی هم ترمیم‌ و بازسازی خواهد شد. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، مسعود سلطانی فر عصر پنجشنبه در بازدید از اماکن ورزشی در حال ساخت و خسارت دیده از سیلاب اخیر مازندران افزود : ترمیم و بازسازی بخش های خسارت دیده مردمی در اولویت دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اعلام این که مازندران یکی از قطب های ورزشی کشور است و در رشته های مختلف ورزشی از جمله کشتی، فوتبال، والیبال، ورزش های رزمی و در واقع روی هر رشته ای که دست می گذارد ، یک قطب است، افزود : باید اماکن خسارت دیده را بازسازی کنیم و هم با توجه به امکاناتمان پروژه های نیمه کاره را به بهره برداری برسانیم و در اختیار جوانان بگذاریم.
سلطانی فر با اعلام کمک چهار میلیارد تومانی وزارت ورزش به اداره کل ورزش و جوانان مازندران بابت خسارت سیل ، گفت : برآورد نهایی از خسارات پس از اعلام ستاد مدیریت بحران مشخص می شود که ابتدا با اولویت های تامین خسارت های مردمی، خسارت های مربوط به زیر ساخت ها نیز تامین خواهد شد.
وی با اشاره به این که حضور موثر جوانان سازمان های مردم نهاد برای یاری رسانی به مناطق سیل زده در کنار نیروهای هلال احمر موثر است، ابراز امیدواری کرد هر چه سریع تر شرایط طبیعی برای مردم مناطق سیل زده به وجود آید.
وزیر ورزش و جوانان در این سفر از سالن های ورزشی در حال احداث خورشیدکلای گلگوگاه و سورک شهرستان میاندورود و برخی اماکن ورزشی خسارت دیده از سیل در شهرستان نکا در شرق مازندران بازدید کرد.
سلطانی فر را در این بازدید علاوه بر استاندار مازندران ، نمایندگان مناطق سیلزده شرق و مرکز استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی استان همراهی کردند.
سیلی که بر اثر بارش شدید 27 اسفند ماه سال گذشته و 12 فروردین امسال در مازندران جاری شد بر اساس برآوردهای صورت گرفته بیش از 15 هزار میلیارد ریال در بخش های مختلف خسارت به بار آورد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سیل وزیر ورزش سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، رافا یوسته، معاون ورزشی باشگاه بارسلونا، در گفتگو با میکروفون دازن، پیش از بازی با والنسیا در مورد تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسا صحبت کرد.

یوسته درمورد تصمیم ژاوی گفت: "تیم بعد از شنیدن این خبر خیلی خوب کار می‌کند. این چیزی بود که رختکن و باشگاه نیاز داشتند، یعنی ثبات.

ژاوی حتی به خوان لاپورت گفت که شور و شوق زیادی دارد، تا آخر روی جوانان حساب می‌کند و اشتیاق به تیم برگشته است. ژاوی گفت ما با پروژه‌ای روبرو هستیم و باید آن را محقق کنیم."

او تایید کرد که هرگز جدایی ژاوی را باور نکرده بود: "وقتی ژاوی به ما گفت که می‌رود هرگز این تصمیم را باور نکردم؛ با خودم گفتم این مرد قرار نیست برود، چون او بارسا را دوست دارد و این بخشی از زندگی اوست.

ما هرگز به مربی دیگری فکر نکردیم. مهم‌تر از همه این است که بازیکنان می‌خواهند به این پروژه ادامه دهند، به خصوص جوانان، و ژاوی همچنین از حمایت هیئت مدیره و مدیریت ورزشی باشگاه برخوردار است."

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟