Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@16:09:41 GMT

جلسه فوق العاده درباره کنکورهای سراسری

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۵۰۹۳

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو برای بررسی وضعیت برگزاری کنکورهای سراسری به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور خبر داد.

به گزارش «تابناک»، دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و همچنین در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸، بررسی وضعیت برگزاری آزمون‌های کشوری نیازمند جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از همین رو جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در مورد برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۸ اتخاذ می‌شود.

به گزارش مهر، پیش از این بسیاری از داوطلبان کنکورهای ارشد و سراسری با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور خواستار تغییر زمان برگزاری این آزمون‌ها شده بودند. در همین راستا برخی از نمایندگان مجلس نیز در کمیسیون آموزش امکان تغییر در زمان برگزاری کنکور سراسری و ارشد را مورد بررسی قرار دادند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سازمان سنجش کنکور سراسری سیل مناطق سیل زده دانش آموزان کنکوری ها پذیرش دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)

به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رساند کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) از تاریخ سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند از تاریخ مذکور حداکثر تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصرا" از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به این سازمان اعلام نمایند.

برای دریافت دفترچه سوالات مورد نظر از اینجا دانلود کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد