Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید صدری رئیس آموزش و پرورش منطقه کوهپایه گفت: روند آموزشی و تربیتی دانش آموزان نباید تحت تاثیر عوامل بحرانی قرار گرفته و مختل شود، از این رو کانکسی را به جهت تشکیل کلاس درس به استان سیل زده لرستان ارسال کردیم تا در فاصله بازسازی و ترمیم مدارس، روند آموزشی دانش آموزان تا حد امکان ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سعید صدری اظهار کرد:جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی آموزش و پرورش منطقه کوهپایه به مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد و تا چند روز دیگر به یاری خداوند، فرهنگیان، معلمان و دانش آموزان منطقه کوهپایه هر آن چه در توان داریم را دوباره جمع آوری و ارسال می کنیم.

وی بیان کرد:ارزش تقریبی کانکس ارسالی ۵۰۰ میلیون ریال بوده که دو روز پیش ارسال و هم اکنون در منطقه سیل زده استان لرستان مستقر شده است، در ادامه کمک‌ها به مناطق سیل زده دست همه خیرین محترم را به گرمی می‌فشاریم و از همه آن‌ها می‌خواهیم تا بار دیگر دست به دست هم داده و اجازه ندهیم بحران‌های موجود لطمه‌ای به سطح علمی و پیشرفت فرهنگی مناطق سیل زده وارد نماید.

انتهای پیام/م

  کمک رسانی آموزش وپرورش منطقه کوهپایه به مناطق سیل زده استان لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کلاس دانش افزایی کشتی به همت هیئت کشتی استان مازندران و با حضور مربیان استان به مدرسی دکتر بهمن میرزایی مدرس اتحادیه جهانی کشتی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه در شهر محمودآباد برگزار شد.


رئیس هیئت کشتی استان مازندران در این کلاس گفت: طبق برنامه و وعده هیات کشتی استان اهم فعالیت‌ها در سال ۱۴۰۳ بر محور آموزش استوار است و از هیچ تلاشی برای تقویت و کیفیت قوه فنی کشتی استان دریغ نخواهیم کرد.


شایگان تصریح کرد: کلاین کلاس‌ها در نوبت‌های مختلف و در نواحی شرق و غرب مازندران هم برگزار می‌شود تا همه مربیان امکان حضور را بیابند.

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابه‌جا از معلمان
  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان
  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها