Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیداکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان اعتقاد دارد که شرایط کار در تیم ملی بزرگسالان برای مربی ایرانی فراهم نیست. ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

سید اکبر پورموسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره آغاز مرحله جدید اردوی تیم فوتبال جوانان ایران اظهار داشت: با دعوت باشگاه سپاهان دور جدید تمرینات تیم را در کمپ صفائیه اصفهان برپا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو مرحله این اردو قرار است 66 بازیکن حضور پیدا کنند و امیدواریم در اردیبهشت ماه که دور بعدی تمرینات در تهران آغاز می‌شود, 50 درصد تیم ما مشخص شده باشد.

وی توضیح داد: در رده جوانان استعداد‌های زیادی وجود دارد که البته این استعداد‌ها خام هستند و برای آماده‌سازی آنها نیاز به کار و تلاش زیادی داریم. ما نیاز داریم در تورنمنت‌های داخلی و خارجی زیادی شرکت کنیم, چراکه بازیکنان ما در بازی‌های رسمی به میدان نرفته‌اند. در حال حاضر فدراسیون حمایت‌های زیادی از تیم ما داشته است، اما امیدواریم از اینجا به بعد نگاه ویژه‌تری به تیم وجود داشته باشد, چراکه ما داریم تیم را می‌بندیم و بعد از آن باید به دنبال آماده‌سازی جسمانی و بازی‌های دوستانه و کار‌های دیگر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان که پیش از این هدایت تیم فولاد خوزستان را عهده‌دار بوده است, درباره رقابت حساس تیم‌های بالای جدول لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی, عنوان کرد: فکر می‌کنم تکلیف قهرمانی امسال در دو هفته آخر لیگ مشخص خواهد شد, چون شرایط تیم‌های مدعی واقعاً‌ خوب است. درست است امتیازات در هفته‌های اخیر بالا و پایین شده است، اما این امکان وجود دارد که بازهم در رده‌‌های بالا شاهد تغییرات باشیم. در حال حاضر حتی پدیده هم هنوز برای قهرمانی شانس دارد.

پورموسوی اضافه کرد: استقلال بعد از دربی تهران و بازی با سایپا روند خوبی نداشته است، اما دیدیم چه بازی خوب و غیرقابل پیش‌بینی را مقابل الهلال عربستان به نمایش گذاشت. همین استقلال با عملکردی که در بازی آسیایی خود داشت می‌تواند هنوز شانس قهرمانی داشته باشد. همچنین سپاهان که شاید نسبت به قبل مقداری اُفت داشته است، اما می‌تواند قهرمان لیگ شود. این مسائل پیش‌بینی را برای قهرمانی سخت و دشوار می‌کند. من احساس می‌کنم تکلیف قهرمانی در دو هفته پایانی و یا در هفته آخر مشخص خواهد شد.

وی در رابطه با اینکه تیم ملی بزرگسالان ایران هنوز سرمربی ندارد و آیا برای این تیم انتخاب مربی داخلی مفیدتر است یا خارجی, عنوان کرد: در تیم ملی شرایط کار کردن برای مربی داخلی خوب و فراهم نیست و ما می‌بینیم که همه‌ی نگاه‌ها به سمت مربی خارجی است. اینکه باید زودتر سرمربی تیم ملی مشخص شود, حرف درستی است، چون سایر تیم‌ها دارند کار می‌کنند و ما نیاز داریم که مربی از الان کارش را برای شناسایی بازیکنان در باشگاه‌ها آغاز کند. به نظر من باید سرمربی تیم ملی در فروردین ماه مشخص شود و دیگر به اردیبهشت کشیده نشود.

هادی عقیلی: هدف تیم فوتبال جوانان قهرمانی آسیا و حضور در جام جهانی است

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال جوانان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال جوانان تیم فوتبال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی تیم‌های داوری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور را مشخص کرد که به شرح زیر است:

پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
* مس رفسنجان - پیکان تهران
داور: مهدی اجاقی کمک‌ها: حامد صفایی، مرتضی هوشیار و علی سام ناظر: سعید علینژادیان

جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
* مس کرمان - چادرملو اردکان
‌داور:
احمد محمدی کمک‌ها: حمید نادری، سامان اقبال پور و احمد مرشدی ناظر: حسین طالقانی

* فجر سپاسی شیراز - گل گهر سیرجان
‌داور:
حسین زمانی کمک‌ها: مهدی شفیعی، سجاد ایرانپور و مسعود حقیقی ناظر: اسماعیل آمری

* هوادار تهران - مس سونگون ورزقان
‌داور:
شاهین یزدانی کمک‌ها: علیرضا طاهرخانی، سجاد نجفی نژاد و عبدالحسین باستان ناظر: محمدحسین اسدی

* آلومینیوم اراک - پرسپولیس
داور: امیر عرب براقی کمک‌ها: هادی طوسی، علی احمدی و کیوان علیمحمدی

* تراکتور تبریز - ذوب آهن اصفهان
داور: امیرسامان سلطانی کمک‌ها: امیرمحمد داودزاده، وحید سیفی و حامد سیری، ناظر: اکبر بخشی زاده

* ملوان بندرانزلی- سایپا تهران
داور: مهرداد خسروی کمک‌ها: هیوا بهمنی، هیمن نوربخش و شهاب محمدی ناظر: شاهین حاج بابایی

* آبی پوشان جنوب - سپاهان
داور: هادی علی نیافر کمک‌ها: امید افخمی، کورش صامی فر و میثم عباسی ناظر: مختار مهدوی.

کد خبر 6087323

دیگر خبرها

  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند