Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@12:58:17 GMT

جامعه اهل سنت بي حرمتي به سپاه را محکوم مي کند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۵۴۶۵

جامعه اهل سنت بي حرمتي به سپاه را محکوم مي کند

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- امام جمعه اهل سنت تايباد گفت: حضور و فعاليت نيروهاي مؤمن و رزمنده سپاه پاسداران براي ايران و انقلاب اسلامي اطمينان ‌بخش هستند و جامعه اهل سنت اين خطه مرزي هميشه پشتيبان اين نيروي انقلابي بوده و هرگونه بي حرمتي به آن را محکوم مي کند.

مولوي غلام نبي توکلي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: امروز نيروهاي انقلابي سپاه پاسداران با دفاع از تمام مسلمانان جهان در کشورهاي اسلامي معادلات سياسي و نظامي مستکبران جهاني به ويژه آمريکاي جنايتکار و جيره ‌خوارانش را برهم زده‌ اند و اين صلابت و سربلندي موجبات ذلت و خواري دشمنان را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با ورود به عرصه مقابله با تروريستهاي داعش در برخي کشورهاي همسايه تمام توطئه ‌هاي دشمنان را نقش بر آب کرد و سيماي خبيث شياطين تروريست پرور را براي ملت‌هاي جهان آشکار ساخت و به همين سبب خشم دشمنان نسبت به اين نيروي مردمي بيشتر شد.
اين روحاني اهل سنت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را نيرويي مردمي و حامي همه مظلومان و ملتهاي ستم ديده توصيف و بيان کرد: عملکرد سپاه گواه اين رويکرد است بطوري که يک تنه و مقتدرانه مقابل تروريستهاي تکفيري و جنايتکار ايستاد و پوزه آنها را به خاک ذلت ماليد.
وي گفت: براي جهان روشن است که آمريکا دشمن انسانيت و ملتها مي باشد و خود حامي تروريسم بوده و گروه تروريستي داعش و ديگر گروههاي تروريست را به وجود آورده تا از اين طريق بر ملتها و دولتهاي مردمي چيره شود.
مولوي غلامي افزود: اقدام کور آمريکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در فهرست گروههاي تروريستي نشانه ضعف و نا تواني آنها در مقابل اين نهاد مردمي و ارزشمند است.
تايباد در فاصله 225 کيلومتري جنوب شرقي مشهد قرار دارد.
8494/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد

مولوی عبدالرحمان ترنج زر امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی باعث ناامیدی و رسوایی همه افرادی شد که می‌گفتند ایران نمی‌تواند به اسرائیل حمله کند.

وی تصریح کرد: حمله ایران به اسرائیل کاملاً قانونی و حق مسلم آن بود و باعث خوشحالی تمام مسلمانان از کوچیک تا بزرگ شد.

مولوی ترنج زر گفت: انتقام ایران برای حفظ فلسطین و قدرت بخشیدن به جبهه مقاومت بود که بصیرت رهبری و سپاه پاسداران باعث درخشش جهان اسلام شد.

امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار ابراز داشت: وقتی متوجه حمله ایران به اسرائیل شدیم خیلی خوشحال شدیم تا به حال چنین خوشحالی را تجربه نکرده بودیم حتی در جشن‌ها و عروسی‌هایمان اینقدر خوشحال نبودیم.

وی افزود: این وعده الهی است که یهودیان جنایتکار به دست مسلمانان نابود می‌شوند. در انتقام ایران از اسرائیل هم کمک خداوند متعال کاملا مشهود بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست