Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی سردار نور الهی در آیین گرامیداشت بیستمین سالگرد شهادت صیاد شیرازی در مصلای الغدیر تربت‌جام گفت: امیر سرافراز ارتش اسلام شهید سپهبد علی صیاد شیرازی فردی متواضع، مُخلص، فروتن، ولایت مدار، ولایت‌پذیر، عامل و منادی وحدت بود و با این خصایص جدای مدارج بالای نظامی به القابی همچون امیر دل‌ها و مالک اشتر مفتخر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بابیان این مطلب که اگر با تفکر شهید صیاد شیرازی درصحنه باشیم همیشه پیروز میدان نبردیم، چون دشمن سلاح دارد و صلاحیت ندارد گفت: امروز دنیا گرفتار سلاح داران بی‌صلاحیت، احمق و ابلهی است که هنوز تفکر صیاد شیرازی‌ها، کاظمی‌ها و حججی‌ها را که رهبر فرزانه بر تابوت آنان بوسه زد درنیافته‌اند.

وی در واکنش به تروریست خواندن نهاد مقدس سپاه پاسداران از سوی دولتمردان آمریکایی افزود: دشمنان بدانند هر چه برای براندازی این نظام مقدس و تضعیف نیرو‌های خدوم و انقلابی آن به‌ویژه قوای مسلح تلاش بیشتری کنند، وحدت و انسجام ملت و جناح‌های سیاسی و مذهبی رنگ بوی بیشتر و پایدارتری می‌گیرد.

سردار نور الهی درباره اتحاد قوای مسلح، مردم و دولتمردان در سیل اخیر تصریح کرد: شیعه و سنی و همه اقلیت‌های مذهبی و دینی در تمامی حماسه‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران سهیم و پای‌کارند و تلاش دشمن در تفرقه انداختن بین آنان آب در هاون کوبیدن است.

وی با اشاره به تهدید‌ها و تحریم‌های مکرر دشمنان در حوزه نظامی یادآور شد: به لطف خداوند و تلاش بی‌وقفه مجاهدین جمهوری اسلامی ایران در قوای مسلح؛ الحمدالله جز پنج قدرت برتر موشکی دنیا هستیم و با تولید انواع پهبادها، قایق‌های تندرو و پیشرفته داخلی... اگر دشمن سر از پا خطا کند به دستور، ولی امر و رهبر فرزانه انقلاب طومار دشمنان قسم‌خورده این نظام را در پشت مرز‌ها درهم می‌کوبیم و راه فراری برای ارتش ششم آمریکا در منطقه باقی نمی‌ماند.

گفتنی است: آیین گرامیداشت بیستمین سالگرد شهادت صیاد شیرازی به همت تیپ ۳۸ مستقل زرهی ارتش و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران باشکوهی خاصی در مصلای الغدیر تربت‌جام برگزار و از ۲۰۰ جانبازان و ایثارگر شیعه و اهل سنت این شهرستان با حضور امامان جمعه، مسئولان اجرایی و نظامی تجلیل شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۵۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین نوری در آیین عبادی - سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد گفت: مسئولان می‌توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کار‌های تولیدی هدایت کنند و با حمایت‌های لازم زمینه‌های مشارکت مردم را فراهم کنند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روز کار و کارگر تأکید کرد: امروز کار کردن در جامعه ما چند ویژگی دارد که در وهله نخست اصل کار، عبادت است و کار کردن اگر برای کسب درآمد حلال باشد، مجاهدت در راه خداوند محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه کشور هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: دشمنان تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه کشور اعمال کرده تا مسئولان و مردم را تحت فشار قرار دهد تا به اهداف خود برسند، بنابراین امروز انجام هر کار اقتصادی که تولید و رفع نیاز‌ها و بی‌نیازی به بیگانگان را به دنبال دارد، مجاهدت و جنگ علیه دشمنان است.
خطیب جمعه بجنورد در ادامه به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلم‌ها در تدریس و تعلم باید اخلاص داشته باشند و دانش‌آموز مورد توجه آنها قرار گیرد و اصل کار را بر تربیت دانش آموزان قرار دهند.
امام جمعه بجنورد گفت: اگر دانش‌آموزی روسری خود را بعد از پایان ساعت مدرسه و به هنگام خروج از مدرسه از سر گذاشت، آن معلم بداند که برای تربیت این دانش آموز کاری نکرده است.

دیگر خبرها

  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • نقش بارز کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد