Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش«نماینده»، امیر سرتیپ حاتمی با حضور در محل قرارگاه حضرت ولیعصر(عج) در جمع پاسداران انقلاب اسلامی  اظهار داشت: امروز مردم به خوبی می بینند که پاسداران این مرز و بوم با از خودگذشتگی و فداکاری در حال خدمت رسانی به مردم هستند و این خدمت رسانی های خالصانه دل هر ایرانی آزاده را سرشار از امید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ حاتمی در ادامه بازدید خود از مناطق سیل زده خوزستان با حضور قرارگاه ولیعصر(عج) سپاه پاسداران با تقدیر و تشکر از کلیه دست اندرکاران و مدیریت بحران در استان به ویژه سپاهیان عزیز در قرارگاه حضرت ولیعصر(عج) افزود: وزارت دفاع تلاش می‌کند رسالت خود را با بهره گیری از ظرفیت های خوب سازمان های خدماتی و صنعتی و مهندسی، پشتیبانی های لازم را در خدمت رسانی به مردم در موضوع سیل به نحو شایسته به منصه ظهور برساند.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با حمایت و رسیدگی از آسیب دیدگان خانواده بزرگ نیروهای مسلح وسازمان اتکا با تهیه و تدارک اقلام معیشتی، سازمان جغرافیایی با بسیج همه امکانات فنی در تهیه عکس های هوایی و ماهواره ای جهت بررسی دقیق منطقه، سازمان صنایع دریایی جهت ساخت و واگذاری شناورهای دریایی، بنیاد تعاون جهت ارائه خدمات فنی و مهندسی، معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل جهت بسیج تمامی امکانات لجستیکی و مهندسی و ... همه و همه در یک اقدام جهادی برای خدمت رسانی به مردم عزیز به استان خوزستان گسیل شده اند.

وزیر دفاع گفت: به لطف الهی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی و بسیج در کنار سایر دستگاه های کشور با هماهنگی مدیریت بحران کشور توانسته اند نقش خود را به نحوی شایسته ایفا کنند.  

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه امروز سپاه پاسداران به دلیل اقتدار و پیروزی های چشمگیر در عرصه های مختلف خار چشم دشمنان شده است اظهار داشت: آمریکایی ها با عصبانیت و دیوانگی نیروهای مسلح قانونی و خدمتگذار را برخلاف قوانین و موازین بین المللی به عنوان گروه تروریستی معرفی کرده اند که این موضوع نشانگر عمق کینه، عناد، و دشمنی آنها با ملت ایران اسلامی است.

 امیر سرتیپ حاتمی که در محل قرارگاه حضرت ولیعصر(عج) در جمع پاسداران انقلاب اسلامی سخن می گفت افزود: امروز مردم به خوبی می بینند که پاسداران این مرز و بوم با از خودگذشتگی و فداکاری در حال خدمت رسانی به مردم هستند و این خدمت رسانی های خالصانه دل هر ایرانی آزاده را سرشار از امید می کند.

وزیر دفاع گفت : بی تردید دشمن در مقابله با ملت بصیر و آگاه ایران روسیاه خواهد شد و موضع گیری و اعتراضات داخلی و بین المللی این اقدام ابلهانه و نابخردانه گواه این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: بی تردید همانگونه که در طول 40 سال اخیر ملت پیروز همه عرصه های تقابل با نظام استکبار به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا بوده است، این بار نیز با پشت سرگذاشتن تحریم ها سربلند میدان نبرد خواهد بود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: امیر حاتمی سیل نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است

وزیر کشور گفت: مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی توقیف شده توسط سپاه با قوه قضاییه است    احمد وحیدی وزیر کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.    کشتی MCS Aries روز 24 فروردین با هلی‌برن و تخلیه نیروهای ویژه دریایی سپاه SNS روی عرشه آن توقیف شد   وی ادامه داد: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.   گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی