Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گروهی از نیرو‌های ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله، عملیات غافلگیر کننده‌ای را علیه نیرو‌های مزدور چند ملیتی سعودی در جنوب شرق استان جیزان عربستان انجام دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، رزمندگان یمنی در مرحله نخست عملیات با حملات گسترده موفق شدند خطوط دفاعی نیرو‌های مزدور سعودی را در محور‌های «شرق الخوبه و کوه الدود» درهم بشکنند و درگیری‌ها در این محور همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ده‌ها تن از نیرو‌های مزدور سعودی در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند و خسارت‌های سنگینی به تجهیزات نظامی آنان وارد آمد و تلاش نیرو‌های یمنی برای پیشروی در این محور‌ها همچنان در جریان است.

از منطقه «المجازه» خبر می‌رسد، یگان توپخانه نیرو‌های یمنی پس از دریافت اطلاعات دقیق توانستند تجمع مزدوران سعودی را در این محور هدف قرار دهند؛ شماری از نیرو‌های مزدور در این منطقه به هلاکت رسیده و زخمی شدند.

نیرو‌های یمنی در روز‌های گذشته حمله گسترده‌ای را علیه مواضع مزدوران سعودی در مقابل منطقه «الام بی سی» انجام دادند و توانستند ضربات مهلکی را به آنان در این محور وارد کنند؛ تعدادی از مزدوران سعودی در این محور به هلاکت رسیدند.

به گزارش میزان، یگان توپخانه همچنین تجمع و مواضع نظامیان عربستانی و نیرو‌های مزدور چند ملیتی وابسته به آنان را در مناطق «المشرق و کوه قیس» هدف قرار دادند و شماری از آنان را به هلاکت رسانده و یا مجروح کردند.

رزمندگان یمنی درصدد هستند مناطق بیشتری از جنوب شرق و جنوب استان جیزان عربستان را به کنترل دربیاورند تا فشار را بر رژیم سعودی افزایش دهند و نیرو‌های مزدور را در شمال استان صعده (مهم‌ترین پایگاه انصارالله) محاصره کنند.

استان جیزان در جنوب غرب عربستان واقع شده و نیرو‌های یمنی در ۵ سال گذشته موفق شده‌اند بخش‌هایی از آن را به کنترل درآورند و عملیات نظامیان و مزدوران سعودی برای سیطره دوباره بر مناطق از دست رفته نتیجه‌ای نداده است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یمن ارتش یمن انصارالله نیروهای یمنی مزدوران سعودی ائتلاف سعودی تحولات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند

به گزارش ورزش سه، صندوق سرمایه گذاری عمومی در سال 2023 از باشگاه‌های لیگ روشن برای جذب گروهی از مهم‌ترین بازیکنان بین‌المللی مثل کریستیانو رونالدو، نیمار، کریم بنزما فرانسوی و ... حمایت کرد.

یک منبع به روزنامه سعودی الشرق الاوسط توضیح داد که کمیته جذب بازیکن در لیگ حرفه‌ای عربستان در دوره اخیر جلساتی را با باشگاه‌ها برگزار کرده است تا بازیکنانی را که می‌خواهند در فصل نقل و انتقالات تابستانی به فوتبال این کشور منتقل شوند، مشخص کند.

این منبع در ادامه گفت پیش بینی می‌شود هفته آینده جلسه دیگری بین کمیته و باشگاه‌ها برگزار شود. برنامه برای حضور بازیکنان بزرگ بین‌المللی در راستای برنامه‌ توسعه مسابقات فوتبال در عربستان سعودی است تا لیگ این کشور به یکی از 10 لیگ مهم جهان تبدیل شود.

اما صندوق سرمایه‌گذاری عربستان بر چه اساسی از باشگاه‌ها حمایت می‌کند؟ این منبع اشاره کرد که حمایت‌های صندوق از باشگاه‌ها با توجه به جایگاه آنها در جدول لیگ عربستان صورت می‌گیرد.

در واقع باشگاه‌هایی که موقعیت‌های بالاتری دارند (به عنوان مثال الهلال و النصر در فصل جاری)، ممکن است حمایت بیشتری دریافت کنند، و تیم مقابل تیم‌هایی که در رده‌های پایین‌تر هستند، حمایت کمتری داشته باشند.

این استاندارد به منظور ایجاد انگیزه در باشگاه‌ها برای ارائه بهترین سطوح و دستیابی به نتایج بهتر است که باعث افزایش قدرت و جذابیت مسابقات لیگ عربستان می‌شود.

انمار الحائلی، رئیس باشگاه الاتحاد، اخیراً در اظهارات تلویزیونی تایید کرد که حمایتی که از باشگاه‌ها انجام می‌شود، به یک اندازه نیست. من اطلاع دقیقی ندارم و نمی‌خواهم در این مورد اظهار نظر کنم، اما باید جزئیات بیشتری در این زمینه به ما ارائه شود.

وی همچنین گفت: باید جدولی ارائه شود که نشان دهد هر باشگاه چه چیزی دریافت می‌کند، چون ممکن است خطایی رخ بدهد و از برخی باشگاه‌ها بیشتر از سایر باشگاه‌ها حمایت شود.

دیگر خبرها

  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • مقام یمنی: حمله ایران به اسرائیل اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخی بود